De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.346 netweters
156.189 antwoorden
21.130 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Telenet TV-app: software versie R5.19

Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...

5.19 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

telenet wifi van versterker uitschakelen

Ik heb net de overstap gemaakt naar pods. Ik had voorheen een gratis wifi booster(AP7465CE-TN model). Ik zou die du enkel verder willen gebruiken als router omdat de poorten gebruikt worden voor tv,...

website van telenet plat?

nog iemand problemen?

eSIM activeren op nieuwe smartphone?

Ik las vorige week op een website dat de nu komende iphone 17 waarschijnlijk nu ook in Europa only eSIM zou hebben. Wanneer ik dan mijn nieuwe iphone 17 voor het eerst in gebruik neem, hoe gaat dat ...

Mogelijk gewist voicemailbericht terug te krijgen?

Is het mogelijk om een per ongeluk gewiste voicemail op een smartphone terug te halen? Of is die onherroepelijk verloren?   Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Voicema...

Coax aansluiting met stekker, wat is dit?

Wat is dit? Ik vermoed redelijk oud, kan ik dit verwijderen en vervangen door gewone coax? Nooit eerder gezien, een coax aansluiting met een stekker??   Titel gewijzigd door Suzy (admin...

Keuze Ondertitels is verdwenen uit contextmenu

Sinds enkele dagen is de optie om ondertitels aan te zetten bij een aantal programma's niet meer aanwezig in het contextmenu bij het bekijken van opnames. Normaal staat hier: Info - Van begin kijken...

fiber met 2pods en 2,4 ghz deurbel

Beste netweters, modem werd door technische dienst permanent op 2,4 GHZ gezet en deurbel werkt nu prima ook na verzwakt of wegval wifisignaal start deze automatisch terug op maar nu is het internet ...

Abonnement

De medewerking per telefoon is meer dan onvriendelijk er wordt bijna onmiddellijk wraak geuit tegenover de klant ik informeerde alleen maar om mijn pakket aan te passen en je wil niet weten hoe het i...

Terugkijk TV VRT

Sinds het nieuwe tv-seizoen lijkt de terugkijkfunctie niet te werken voor een aantal programma's op VRT, bv. WinWin en Over mijn lijf. Is dit een technisch probleem? Of een bewuste keuze om meer mens...

telenet wifi van versterker uitschakelen

Ik heb net de overstap gemaakt naar pods. Ik had voorheen een gratis wifi booster(AP7465CE-TN model). Ik zou die du enkel verder willen gebruiken als router omdat de poorten gebruikt worden voor tv,...

Re: fiber met 2pods en 2,4 ghz deurbel

Fiberbox met 2 360 pots  niet via kabel maar via glasvezel 

Re: Keuze Ondertitels is verdwenen uit contextmenu

Ik zie inderdaad (via Terugkijk TV) dat het op VTM niet werkt voor gisteren en eergisteren. Sinds vanmiddag lijkt het weer te werken (voor nieuwe uitzendingen) Voor bestaande uitzendingen zal dat w...

Re: fiber met 2pods en 2,4 ghz deurbel

@Geraldibald heb je een F@ST5685LGB-TN (Fiberbox) met fiber of bedoel je gewoon de F@ST3896LG-TN (360°) met pods erbij ?  Gewoon om zeker te weten dat we over hetzelfde prat...

Re: Keuze Ondertitels is verdwenen uit contextmenu

Ik ondervind dat tot hiertoe enkel bij alle programma's van VTM , ook graag een oplossing.

Re: Niet beschikbaar. Video kan niet worden afgespeeld.

@Suzy  Sedert enkele dagen heb ik ook dergelijk probleem met de TV-app. Ik heb een TCL tv uit jullie eindejaars-promotie en daar keek ik (via Wifi) met jullie TV-app naar mijn opnames, live TV...