25.398
netweters
|
156.587
antwoorden
|
21.173
vragen
|
Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...
Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...
Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...
Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Ik heb een abonnement One for 1 met onbeperkt mobiel en internet thuis maar ik krijg nu al 2 maand na mekaar een melding/gegevenswaarschuwing dat mijn 2 GB mobiele gegevens opgebruikt zijn, dat is to...
Ik heb een Docsis 3.1 Wireless en ik heb jaren vanaf mijn werk succesvol een RDP-verbinding (remote desktop) opgezet naar een pc die ik thuis heb staan, over poort 5000. Daar had ik bij expertin...
Goeiendag, een verbinding maken met de default gateway via de verschillende browsers lukt mij niet, en het wordt geweigerd. Mijn internet is goed en alles werkt goed. Kan dat zijn dat die verbinding&...
Goejedag waarde netweters ... het ligt misschien/waarschijnlijk bij ons aan één of andere instelling op de TV-Box, maar we kunnen niet meer, zoals dat wél kon met de DigiCorder, een programma/aflever...
Hello, mijn installatie bestaat uit 1 Telenet modem en 1 externe modem (netgear 2) en 2 TV boxen. Tot verleden week werkte dit probleemloos nu wilde ik mijn externe modem in mijn 2 de verblijf en i...
Ik heb vandaag een mail ontvangen: "Kan ik u een probleem voorleggen via mail?" Tot zover geen probleem met deze eigenaardige vraagstelling maar wat blijkt: afzender: yll@telenet.be bestemmeling: ...
Enkele dagen geleden kreeg ik geen toegang meer tot mijn Outlook. Ik moest mijkn wachtwoord ingeven, maar dat hielp niet: het wachtwoord werd geweigerd. Ik maakte een nieuw aan, wachtte, en kreeg s'a...
We hebben eind juni al contact gehad omtrent de aansluiting van internet in onze nieuwbouw. Hierbij werd aangegeven dat eerst een werfvoorbereider via Wyre langs zou komen. Het contact met iemand van...
Hallo, ik heb een acces point (aangekocht via telenet) die ik zou willen koppelen aan mijn modem zodat het acces point hetzelfde netwerk uitzendt als dat van de modem. Momenteel neemt het acces poin...
Ben ik de enige voor wie tags toevoegen niet lijkt te werken? Als ik een tag probeer toe te voegen aan een bericht, dan krijg ik een halve rode balk te zien met een uitroepteken, waarvan ik volgende ...
Als mijn mailadres in BCC staat dan zie ik ook gewoon mijn mailadres staan, of niet? Bovendien krijg ik daarnet op dezelfde manier een mail zogezegd afkomstig van mijn huisdokter (ook telenet gebruik...
Bij deze email staat uw mailadres gewoon in BCC. Dus niets ongewoon maar het is wel waarschijnlijk SPAM.
Je staat in de Bcc? Ook: dit gaat om mogelijk bestaande emailadressen, dus je vervangt die @ best door AT.
Ik heb vandaag een mail ontvangen: "Kan ik u een probleem voorleggen via mail?" Tot zover geen probleem met deze eigenaardige vraagstelling maar wat blijkt: afzender: yll@telenet.be bestemmeling: ...
Ja ik snap het gewoon niet dat het zo stroef loopt bij wyre. Het ergste is dat je niemand aan de lijn kan krijgen. En bel je binnen bij telenet dan weten ze daar ook van niks. Ik ken de kabelbrochure...