42183
netweters
|
18606
gesprekken
|
20099
vragen
|
Sinds maandag 19 juni kunnen klanten genieten van 5% extra voordeel bij het combineren van streamingsdiensten via Telenet. Zo genieten onze TV-klanten altijd van het beste entertainment aan de beste prijs. Zalig toch?!
Hoe dan?
Klanten die twee of meer streamingdiensten combineren (te kiezen uit: Netflix, Streamz, Streamz+, Disney+ of Play More) ontvangen 5% combinatievoordeel. Dat combinatievoordeel wordt automatisch toegekend en verschijnt op de aanrekening in aparte lijnen.
Goed om te weten: om in aanmerking te komen voor dit combinatievoordeel, bestel je als klant jouw streamingdiensten rechtstreeks via Telenet. Je betaalt ze dan ook gewoon via de Telenet-aanrekening. Bestellen kan trouwens via alle saleskanalen.
Dit combinatievoordeel geldt alleen wanneer je kiest voor een maandabonnement en is niet cumuleerbaar met andere kortingen.
Alle klanten mét Telenet-internet en een TV-product komen in aanmerking voor dit combinatievoordeel. Ben je een klant die nog in het oude IT-systeem van Telenet zit, dan is het niet mogelijk om van dit voordeel te genieten. Eens je bent overgezet natuurlijk wel.
5% is veel te weinig,als je weet wat ze daar aan verdienen.
Denk er nog niet aan.
Magere aanbieding na net 7% prijsverhoging.
Allez, weer een negatieve reactie om negatief over Telenet te willen zijn. 🙂
Telenet verdient zelf niets aan het doorverkopen van Netflix/Disney+ abonnementen, dus ik vind dit een mooi aanbod voor mensen die al verschillende streaming services combineren. Het enige wat Telenet wint is meer klantenbinding.
Ik breek Telenet niet af,ze verdienen daar dik aan.
Geloof maar niet dat Telenet iets aanbied zonder DIKKE winst.
Wat ik zelf heb meegemaakt,digicorder omgeruild naar Digibox,ze bleven maar aandringen,kreeg stiekem streamz 1 maand gratis,na 14 dagen gratis stond er al ineens 11 euro aangerekend voor de volgende maand.Zonder dat je het weet zitten ze aan je centen,niet met den deze.Op zo 'n manier hoe ze met klanten omgaan, verdienen ze geen lof.
Wat krijgen we in de plaats van die 7% verhoging prijzen.Dat ging wel vlot,niets van de maanden problemen gemerkt.
Internet is meer dan een poppenkast.
Als de tijd gekomen is,en die komt,bye bye Telenet.
Voor oudere is dit en mooie kennismaking met het aanbod
Zeer slim en gemakkelijk voor hun en als ze het beu zijn 1 adres om het op te zeggen gemakkelijker kan niet
Het gaat er niet veel mee te maken hebben maar toch wel jammer dat vele klanten dit niet kunnen gebruiken of er van kunnen genieten.
Je zegt duidelijk in je tekst , enkel klanten die over gezet zijn naar de nieuwe 'mijn Telenet' layout dus met andere woorden die nog de blauwe tegels hebben kunnen niet veel aanpassen.
Persoonlijk denk ik dat je met deze nieuwe dingen beter had kunnen wachten tot iedereen overgezet is naar de nieuwe layout van 'mijn Telenet'. Ook zoals nu met de Netflix combo + de nieuwe toevoeging van de data pot in de One of One Up is niet aanpasbaar.
Het is niet om op jullie te schieten want jullie brengen enkel het goede nieuws maar omdat nog niet al die omzetting gereed zijn kunnen die mensen zich daarin wel benadeeld voelen. Je kan bellen met de klantendienst ik weet het maar is toch niet hetzelfde vindt ik. Persoonlijk zou het denk ik toch beter zijn als alles aangepast was naar het nieuwe IT systeem dan was voor iedereen alles toegankelijk geweest.