Beantwoorden
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 533
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

5% extra voordeel bij combineren van streamingdiensten

Sinds maandag 19 juni kunnen klanten genieten van 5% extra voordeel bij het combineren van streamingsdiensten via Telenet. Zo genieten onze TV-klanten altijd van het beste entertainment aan de beste prijs. Zalig toch?!

Hoe dan?
Klanten die twee of meer streamingdiensten combineren (te kiezen uit: Netflix, Streamz, Streamz+, Disney+ of Play More) ontvangen 5% combinatievoordeel. Dat combinatievoordeel wordt automatisch toegekend en verschijnt op de aanrekening in aparte lijnen.

Goed om te weten: om in aanmerking te komen voor dit combinatievoordeel, bestel je als klant jouw streamingdiensten rechtstreeks via Telenet. Je betaalt ze dan ook gewoon via de Telenet-aanrekening. Bestellen kan trouwens via alle saleskanalen.
Dit combinatievoordeel geldt alleen wanneer je kiest voor een maandabonnement en is niet cumuleerbaar met andere kortingen.

Wie komt in aanmerking?

Alle klanten mét Telenet-internet en een TV-product komen in aanmerking voor dit combinatievoordeel. Ben je een klant die nog in het oude IT-systeem van Telenet zit, dan is het niet mogelijk om van dit voordeel te genieten. Eens je bent overgezet natuurlijk wel.

Veelgestelde vragen

 
Wat als een klant de Netflix & Streamz combo heeft en er Disney+ bovenop neemt?
  • Als klant geniet je van de Netflix & Streamz-combo en krijg je er 5% combinatievoordeel met Disney+ bovenop.
Wat als een klant Netflix Basic, Disney+ en Streamz (basic) neemt?
  • De klant krijgt 5% combinatievoordeel op alle streamingdiensten omdat hij voldoet aan alle voorwaarden.
    • Netflix Basic is geen onderdeel van de vaste combo met Streamz, vandaar het 5% combinatievoordeel.
Wat als de klant al Play More/Play Sports heeft?
  • In dat geval blijft de al geldende promotie op Play Sports gewoon doorlopen.
  • De klant krijgt 5% combinatievoordeel op Play More als hij Disney+ of Netflix erbij neemt.
Hoe lang is het combinatievoordeel geldig?
  • Het combinatievoordeel is geldig zolang de klant twee of meer streamingdiensten bij Telenet heeft.
Hoe wordt bepaald welke korting de klant krijgt?
  • De klant krijgt altijd de scherpste prijs. Heeft de klant bijvoorbeeld een promo voucher van één maand gratis Streamz en heeft hij ook Disney+, dan zal hij een maand gratis Streamz hebben én 5% korting genieten op Disney+ omdat hij twee services heeft.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

6 reacties
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

5% extra voordeel bij combineren van streamingdiensten

5% is veel te weinig,als je weet wat ze daar aan verdienen.

Denk er nog niet aan.

Magere aanbieding na net 7% prijsverhoging.

 

MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

5% extra voordeel bij combineren van streamingdiensten

Allez, weer een negatieve reactie om negatief over Telenet te willen zijn. 🙂

Telenet verdient zelf niets aan het doorverkopen van Netflix/Disney+ abonnementen, dus ik vind dit een mooi aanbod voor mensen die al verschillende streaming services combineren. Het enige wat Telenet wint is meer klantenbinding.

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

5% extra voordeel bij combineren van streamingdiensten

Ik breek Telenet niet af,ze verdienen daar dik aan.

Geloof maar niet dat Telenet iets aanbied zonder DIKKE winst.

Wat ik zelf heb meegemaakt,digicorder omgeruild naar Digibox,ze bleven maar aandringen,kreeg stiekem streamz 1 maand gratis,na 14 dagen gratis stond er al ineens 11 euro aangerekend voor de volgende maand.Zonder dat je het weet zitten ze aan je centen,niet met den deze.Op zo 'n manier hoe ze met klanten omgaan, verdienen ze geen lof.

Wat krijgen we in de plaats van die 7% verhoging prijzen.Dat ging wel vlot,niets van de maanden problemen gemerkt.

Internet is meer dan een poppenkast.

Als de tijd gekomen is,en die komt,bye bye Telenet.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

5% extra voordeel bij combineren van streamingdiensten

Voor oudere is dit en mooie kennismaking met het aanbod

Zeer slim en gemakkelijk voor hun en als ze het beu zijn 1 adres om het op te zeggen gemakkelijker kan niet

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 533
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

5% extra voordeel bij combineren van streamingdiensten


@loti  schreef:

Als de tijd gekomen is,en die komt,bye bye Telenet.


@loti We hopen met je mee. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

5% extra voordeel bij combineren van streamingdiensten

@Bjarne 

Het gaat er niet veel mee te maken hebben maar toch wel jammer dat vele klanten dit niet kunnen gebruiken of er van kunnen genieten. 

Je zegt duidelijk in je tekst , enkel klanten die over gezet zijn naar de nieuwe 'mijn Telenet' layout dus met andere woorden die nog de blauwe tegels hebben kunnen niet veel aanpassen. 

Persoonlijk denk ik dat je met deze nieuwe dingen beter had kunnen wachten tot iedereen overgezet is naar de nieuwe layout van 'mijn Telenet'. Ook zoals nu met de Netflix combo + de nieuwe toevoeging van de data pot in de One of One Up is niet aanpasbaar. 

Het is niet om op jullie te schieten want jullie brengen enkel het goede nieuws maar omdat nog niet al die omzetting gereed zijn kunnen die mensen zich daarin wel benadeeld voelen. Je kan bellen met de klantendienst ik weet het maar is toch niet hetzelfde vindt ik. Persoonlijk zou het denk ik toch beter zijn als alles aangepast was naar het nieuwe IT systeem dan was voor iedereen alles toegankelijk geweest. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.