42238
netweters
|
18639
gesprekken
|
20133
vragen
|
Sinds deze week kan je bij Telenet ervoor kiezen om Streamz, Streamz+ of Play More te combineren met een Netflix-abonnement! Je kon uiteraard al langer Netflix betalen via Telenet en bekijken via jouw vertrouwde Digicorder AD2200 of Telenet TV-box. Het nemen van een combo-abonnement is wel nieuw.
Waarom kiezen voor de combo?
Aanbod
Een combo bestaat altijd uit een Netflix Standaard-abonnement voor 2 schermen.
Geen interesse in een combinatie met Streamz, Streamz+ of Play More?
Dan kan je nog steeds enkel een Netflix-abonnement nemen. Je hebt dan de keuze tussen Netflix Basic, Standaard of Premium.
Voorwaarden
Veelgestelde vragen & bestellen
Alle informatie en veelgestelde vragen, alsook hoe te bestellen kan je terugvinden op de Telenet-website.
Er bestaat momenteel ook een combo-deal Play Sports & Play More (6,40 euro korting per maand). Kan je deze ook combineren met de 5,95 euro korting voor de combo Netflix & Play More?
Ik heb de combo bundel al meerdere keren proberen bestellen maar krijg maar geen order confirmatie. Via de Telenet app krijg ik gewoon een foutmelding.
@patrick37 @MartijnS Bedankt om dit te melden.
Ook dit heb ik doorgegeven.
@MartijnS Kan je me nog even laten weten welke foutmelding je juist te zien krijgt in de Telenet-app?
@Bjarne
Hoe lang duurt het voor Netfix actief is?
Play More was dadelijk in orde, Netflix blijft "in verwerking"
@patrick37
Ik zie de combo's in Mijn Telenet" staan
Ondertussen heb ik meer informatie ontvangen over jullie vragen.
@Hofkens: De korting die je krijgt bij Play Sports en Play More blijft bestaan. Deze komt bovenop de Netflix en Play More korting. Concreet krijg je 6,40 euro per maand voor de Play Sports en Play More combo en daarbovenop nog eens 5,95 euro op de Netflix en Play More korting.
@patrick37: Als het niet zichtbaar is op jouw Mijn Telenet, betekent dit dat je niet aan alle voorwarden voldoet om het product te kopen. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Om Netflix via Telenet te bestellen moet je voldoen aan volgende voorwaarden: Je bent residentiële klant, met internet en Telenet TV en jouw account zit al mee in het nieuwe IT-systeem. De klanten die nog op het oude IT-systeem zitten, worden in de loop van de komende maanden overgezet. Nadien kunnen deze ook gebruik maken van de combo. Als je toch voldoet aan de voorwaarden en je krijgt het nadien nog steeds niet te zien op Mijn Telenet, dan neem je best contact op met de klantendienst.
@MartijnS: Ondertussen zou je een bevestiging ontvangen moeten hebben, klopt dat?
@Bolletje Van zodra Netflix geactiveerd is via Mijn Telenet kan je na het aanmelden via Netflix meteen kijken. Kan je er momenteel al gebruik van maken?
@Bolletje Van zodra Netflix geactiveerd is via Mijn Telenet kan je na het aanmelden via Netflix meteen kijken. Kan je er momenteel al gebruik van maken?
@Bjarne
Ik had de combo Play More/Netflix geactiveerd via Mijn Telenet.
Ik dacht dat er een e-mail zou komen met de instructies om mijn huidig Netflix account aan Telenet te koppelen.
Blijkbaar komt er in Mijn Telenet een tegel te staan waar je dit moet koppelen. Of ik heb een melding dat het zo moet gebeuren ergens over het hoofd gezien of het is misschien slecht omschreven.
Ik heb de stappen via die tegel overlopen en Netflix is nu gekoppeld.
Ik probeer dit nu al een hele tijd te bestellen, maar tevergeefs...
Wat moet ik doen om de standaard Netflix + Streamz combo te krijgen?
Ik kreeg dat recent als reclame op via mn tv-box en per mail. Omdat ik nu terug tijdelijk Streamz heb waarschijnlijk, want neem Streamz met pauzes. Netflix daarentegen continue en ook steeds via de Netflix tv-app, net zoals ik Prime Video via eigen app kijk. Want via Telenet tv-box, heb je dan ook het even scherpe beeld van UHD, HDR, Dolby? Vision
Ik probeer al meer dan 2 maanden de combo terug te laten opzeggen. Het activeren was binnen een dag (of zelfs onmiddellijk) geregeld, maar het opzeggen is blijkbaar onmogelijk.
Best zeggen dat het opgezegd is aan telenet en dat je foute facturen krijgt
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/
Ze zullen dan een creditnota opgemaken
Komt nog goed er zitten kleine fouten in het systeem
Hallo,kheb de Netflix,playmore combo genomen sinds woensdag 8nov ,maar playmore zat wel al in mijn abonnement ,ik moest dus enkel nog Netflix standaard hebben.
voor premium 2 schermen.32EURO zou me dan 210€kosten.verrassend betaal ik maar 7€ extra en er ging nog eens voor de rest van mijn leven 15 euro af .
Dus ik ben heel tevreden,en ik had al een one up for 3 en playsports for 3.
ik doe.me heel wat profijt .🥰