42170
netweters
|
18596
gesprekken
|
20088
vragen
|
Gisteren, maandag 12 maart, lanceerde Telenet de nieuwe supportwebsite!
Waarom doen we dit?
We willen de digitale ervaring van onze klanten optimaliseren. Een stap in dat grotere traject is de verbetering van de supportpagina's.
Wat is er nog anders?
Je ziet ze soms vliegen...
... onze nieuwe zwevende kaartjes of 'floating components'. Zo hebben we er verschillende:
Ten slotte
Nog niet alle FAQ's zullen op 12 maart al in een nieuw jasje steken. Dat komt omdat we niet alle FAQ's in één keer kunnen overzetten.
Dit wordt in de loop van de volgende weken (gefaseerd) afgerond.
Wat met de reeds geposte Klantenservice-URL's op De Netweters?
Onze collega's hebben uiteraard zoveel mogelijk redirects opgezet. Zodat je, indien de URL wijzigde, nog altijd wel op Klantenservice terecht komt.
Maar het kan dus wel voorkomen dat bepaalde (specifieke) URL's niet meer naar het effectieve artikel doorverwijzen.
Geen zorgen, de informatie is nog altijd te vinden op Telenet Klantenservice.
Wat vinden jullie ervan?
Wij zijn alvast ontzettend blij met het resultaat. Maar wat vinden jullie ervan? Hebben jullie feedback?
Laat het ons hieronder weten, dan geven we deze graag door aan de collega's die hierop hebben gewerkt.
Zij zullen de feedback verzamelen, analyseren en bepalen of ze mogelijks nog iets moeten aanpassen/optimaliseren.
Blij dat dit eens gebeurde, het was een beetje onoverzichtelijk en kreeg veel te zien wat je net niet nodig had dan wel.
blijkbaar loopt het allemaal serieus fout, ik kan m'n abonnement niet aanpassen en via de messenger heb ik na een week nog geen antwoord gekregen behalve dan van de chatbot 🙄