De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Powerlines en hun design, geef ons je mening!

Beantwoorden
Experienced Meesterweter
O dierbaar België.. Champagne, lezer van het jaar! Smile! Like a journalist.

@janbeer

Lijkt me technisch nogal onmogelijk aangezien een stopcontact niet waterdicht is Smiley Knipoog

Principis | Krak

"Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! Vraagbaakkampioen! Boek alvast het Sportpaleis!

@Principis  schreef:

@janbeer

Lijkt me technisch nogal onmogelijk aangezien een stopcontact niet waterdicht is Smiley Knipoog

https://www.beslist.be/products/klussen/r/waterdichte_stopcontacten/

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
Beantwoorden
Professional Beetjesweter
Handje vol! Leesclubje starten? Mooi, mooi! Hey, jij weer! :-)

Ik zit zo te denken dat misschien Telenet een influencer kan zijn om de design van hun powerline als voorbeeld kunnen ontworpen worden om buitengebruik te stimuleren. Ik zit zo te denken dat een klepje over de stopcontact misschien een oplossing kan zijn?

Beantwoorden
Experienced Meesterweter
O dierbaar België.. Champagne, lezer van het jaar! Smile! Like a journalist.

@sb

Die zijn alleen maar 'waterdicht' als je er niets in steekt, dat was wat ik bedoelde.

Ik denk dat waterdichte powerlines geen optie zijn maar bijvoorbeeld weer en zonlicht bestendige (want plastiek en zonlicht gaan echt niet samen en temperatuurverschillen zorgen ook voor problemen) powerlines zouden wel een leuke feature zijn maar dat is waarschijnlijk alleen maar handig voor een beperkt aantal mensen.

Principis | Krak

"Just because something doesn’t do what you planned it to do doesn’t mean it’s useless." – Thomas Edison

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
A born reader! Tien op tien! On a roll... Nice talking to you!

kijk eens bij ni"usblad die zijn mooi en duidelijk ofwel de vorm van je accespoints

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
A born reader! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! On a roll...

Beste Suzy, mijn voorkeur gaat uit naar powerline's met ingebouwd stopcontact maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik vindt de functie belangrijker dan het uitzicht. Tenslotte zijn de powerlines om de wifi dekking te verbeteren en niet als postuur bedoeld. Maar zoals al aangehaald dit is mijn persoonlijke mening.

Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! Hallo! Welkom! De kop is eraf! Primeur!

Dat klepje er op dat kan toch niet zo moeilijk zijn hé

Beantwoorden