41860
netweters
|
18374
gesprekken
|
19856
vragen
|
Dag Netweters,
We hebben nogal een speciale oproep voor jullie vandaag. We zijn namelijk op zoek naar een aantal klanten die graag willen vertellen over hun positieve ervaringen met Telenet.
Ben jij zo'n tevreden klant?
Blij met Telenet als je telecom provider?
Zorgen onze producten en diensten ervoor dat je thuis en onderweg steeds zorgeloos kan surfen en tv kan kijken?
En vind je het niet erg om hierover te vertellen voor een camera?
Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Onze collega's willen namelijk een aantal klantgetuigenissen of 'testimonials' op camera vastleggen en dit voor een intern evenement van onze Commercial Circle.
Zie je dit zitten? Stuur dan zo snel mogelijk een privéberichtje naar @Moderator met een korte motivatie en je klantennummer.
Dan nemen we contact met je op.
We zijn benieuwd wie van onze Netweters wel eens graag even in de spotlight wil stappen. 😁
Bedankt!
Wij zijn ondertussen 17 jaar klant en heb geen noemenswaardige problemen gehad met Telenet.
Toen aangetrokken door "1 jaar gratis Turbonet" en blijven plakken omdat de pakketten die ze aanboden steeds aansloten op onze wensen.
Ondertussen vanaf de eerste minuut "One for 1" klant die we met 2 gebruiken met TV iconic. Nog geen moment spijt van!
Ik wens echter niet met mijne kop op TV te komen maar wou dit toch graag laten weten.
Het moet hier op Netweters niet steeds negatief zijn hé.
ooit bij het ouderlijk huis nog 50 € waarborg betaald voor de modem, mochten ze daar ooit wisselen van provider krijgen we dit nog terug 🙂 je kan mij wel contacteren voor een video maar ik ' pak' niet goed op camera ^-^
@Santa schreef:
Wij zijn ondertussen 17 jaar klant en heb geen noemenswaardige problemen gehad met Telenet.
Toen aangetrokken door "1 jaar gratis Turbonet" en blijven plakken omdat de pakketten die ze aanboden steeds aansloten op onze wensen.
Ondertussen vanaf de eerste minuut "One for 1" klant die we met 2 gebruiken met TV iconic. Nog geen moment spijt van!
Ik wens echter niet met mijne kop op TV te komen maar wou dit toch graag laten weten.
Het moet hier op Netweters niet steeds negatief zijn hé.
@Santa wat fijn om te lezen dat je al zolang klant bent en eigenlijk over de hele lijn best tevreden bent met je Telenet producten en diensten. Hopelijk kunnen we dit positieve elan nog lang samen voorzetten. 😉
@thomasdb schreef:
ooit bij het ouderlijk huis nog 50 € waarborg betaald voor de modem, mochten ze daar ooit wisselen van provider krijgen we dit nog terug 🙂 je kan mij wel contacteren voor een video maar ik ' pak' niet goed op camera ^-^
@thomasdb wat fijn dat we je mogen contacteren! En 'niet goed op camera pakken', kom kom. 😁 Kan je wel even een privéberichtje sturen naar @Moderator met je klantennummer? Dan kunnen we jouw gegevens bezorgen aan onze collega's.
Als ze die waarborg nog niet teruggekregen hebben, dat gewoon vragen aan Telenet. Persoonlijk vind ik dat het gemakkelijkst in een Telenet center (uitgebaat door Telenet)
Vorig jaar veel problemen gehad met onstabiel internet,zelf de kabel onder de oprit vervangen (wegens oxidatie) echter mijn probleem bleef bestaan.
Na contact met de klantendienst is er een technieker langs geweest en we hebben samen de situatie bekeken.
Na paar testen bleek het aansluitpunt het probleem te zijn,dit was ook geoxideerd.
Er zijn echter 2 aansluitingen per woonst en na het wisselen van connector is dit probleem opgelost.
Sinsdien geen problemen meer gekend,
Nogmaals bedankt aan de techniker van Unit-T.