Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

Prijsverhoging Telenet op komst.

Mogen we dan ook een upgrade verwachten .

 Canvas:John Porter duidt het jaar van Telenet

http://www.canvas.be/video/de-afspraak/najaar-2015/vrijdag-11-december-2015/vrijdag-11-december-2015

0 Likes
Beantwoorden
96 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

Dan verwacht ik eerdaags 'n snelheidsboost en meer volume.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst

Een verhoging van 2.62%. Iets meer dan de index maar wat wil je. Als de regering al het "slechte" voorbeeld geeft door de electriciteitstarieven, en andere energieprijzen met meer dan 2% te laten stijgen.

 

@robatoras Hopelijk wordt het volume met meer dan 2.62% verhoogd. Anders wort 100 GB maar 102.62 GB en 150 maar 153.93 GB Gefrustreerde smiley

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Prijsverhoging Telenet op komst

Hoe zit het voor business abonnementen?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
KrisVB
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Prijsverhoging Telenet op komst

Waarom lanceert Telenet eens niet een "klein" Whop abonnement (Internet beperkt tot 15GB, Telefoon en Digitale TV voor 50€/maand bijvoorbeeld)? Dat gaat succes hebben bij vele mensen die echt gewoon internet gebruiken om e-mail te lezen, bankverrichtingen uit te voeren, de krant online lezen,.....dus diegene die zeker geen films streamen, maar zo een abonnement zal natuurlijk niet teveel opbrengen voor Telenet zelf !!!.

 

Mijn ouders hebben Whop, maar ik heb eens hun verbruik nagekeken (Okt. 2015. 1 GB, Nov. 2015 1,34 GB, Dec. 2015 1 GB), dus die betalen echt veel te veel voor hun internet. Whop/Whoppa zijn er enkel voor gezinnen waar men met 4 tegelijk wil streamen, downloaden,enz......

 

Maar voor de kleine verbruiker bestaat er echt geen abonnement bij Telenet en deze mensen betalen allemaal teveel. Dit is de druppel.... volgend weekend zeg ik hun Whop op bij Telenet. Ik heb voor hen iets interessants gezien bij Mobistar (Easy Internet@home). 15€/maand voor maximum verbruik van 15 GB wat ze zowiezo nooit zullen verbruiken.  

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Prijsverhoging Telenet op komst


@KrisVB schreef:

Waarom lanceert Telenet eens niet een "klein" Whop abonnement (Internet beperkt tot 15GB, Telefoon en Digitale TV voor 50€/maand bijvoorbeeld)? Dat gaat succes hebben bij vele mensen die echt gewoon internet gebruiken om e-mail te lezen, bankverrichtingen uit te voeren, de krant online lezen,.....dus diegene die zeker geen films streamen, maar zo een abonnement zal natuurlijk niet teveel opbrengen voor Telenet zelf !!!.

 

Mijn ouders hebben Whop, maar ik heb eens hun verbruik nagekeken (Okt. 2015. 1 GB, Nov. 2015 1,34 GB, Dec. 2015 1 GB), dus die betalen echt veel te veel voor hun internet. Whop/Whoppa zijn er enkel voor gezinnen waar men met 4 tegelijk wil streamen, downloaden,enz......

 

Maar voor de kleine verbruiker bestaat er echt geen abonnement bij Telenet en deze mensen betalen allemaal teveel. Dit is de druppel.... volgend weekend zeg ik hun Whop op bij Telenet. Ik heb voor hen iets interessants gezien bij Mobistar (Easy Internet@home). 15€/maand voor maximum verbruik van 15 GB wat ze zowiezo nooit zullen verbruiken.  


Begrijp wat je zegt,maar denk na als je whopp opzegt verlies ook alle andere voordelen.

Wou mijn vaste telefoon lijn opzeggen,kwam tot de conclusie dat ik evenveel zou betalen.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Prijsverhoging Telenet op komst

0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Prijsverhoging Telenet op komst

Alweer de prijzen omhoog? De dag dat de kabel echt open komt voor de (brede) concurrentie zal Telenet zich deze structurele klantenpluimage beklagen, 't is een kwestie van tijd.  In afwachting daarvan kan ik me gerust een leven inbeelden zonder Play More, alles went en 't is toch een mooie maandelijkse besparing.  Nu enkel nog dat knopje 'stopzetten' indrukken, hoe simpel kan het zijn.   Vaste telefonie kan ik - wegens nauwelijks in  gebruik - eigenlijk ook met gemak missen bedenk ik me net, maar misschien spaar ik daarmee niet bijzonder veel uit omdat het in het Whoppa pakket zit. Wellicht moet ik die optie toch ook een keertje van naderbij bekijken...

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Prijsverhoging Telenet op komst


@kermax schreef:

Alweer de prijzen omhoog? De dag dat de kabel echt open komt voor de (brede) concurrentie zal Telenet zich deze structurele klantenpluimage beklagen, 't is een kwestie van tijd.  In afwachting daarvan kan ik me gerust een leven inbeelden zonder Play More, alles went en 't is toch een mooie maandelijkse besparing.  Nu enkel nog dat knopje 'stopzetten' indrukken, hoe simpel kan het zijn.   Vaste telefonie kan ik - wegens nauwelijks in  gebruik - eigenlijk ook met gemak missen bedenk ik me net, maar misschien spaar ik daarmee niet bijzonder veel uit omdat het in het Whoppa pakket zit. Wellicht moet ik die optie toch ook een keertje van naderbij bekijken...


Bekijk wat  robatoras heeft gepost een aantal posts hierboven.

Alles mmoie op een lijntje,zult verschieten.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst


@Arthur2 schreef:
Hoe zit het voor business abonnementen?

 

Gelijkaardige verhogingen denk ik. Maar eigenlijk nog niets gezien. Zal eens nakijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
kermax
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! Tien op tien! A born reader! Handje vol!

Prijsverhoging Telenet op komst

Idd,  vanwege de korting op Whop en Whoppa is het oninteressant om de vaste telefoon er niet bij te nemen.  Strategisch goed bekeken, 't zijn geen dommeriken uiteraard.  Downgraden van Whoppa naar Whop scheelt wel weer een euro of 10. 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst


@kermax schreef:

Alweer de prijzen omhoog? De dag dat de kabel echt open komt voor de (brede) concurrentie zal Telenet zich deze structurele klantenpluimage beklagen, 't is een kwestie van tijd.  In afwachting daarvan kan ik me gerust een leven inbeelden zonder Play More, alles went en 't is toch een mooie maandelijkse besparing.  Nu enkel nog dat knopje 'stopzetten' indrukken, hoe simpel kan het zijn.   Vaste telefonie kan ik - wegens nauwelijks in  gebruik - eigenlijk ook met gemak missen bedenk ik me net, maar misschien spaar ik daarmee niet bijzonder veel uit omdat het in het Whoppa pakket zit. Wellicht moet ik die optie toch ook een keertje van naderbij bekijken...


Er wordt dikwijls vergeleken met Frankrijk. Daar was een ware prijzenslag aan de gang met als nadeel dat ze met de slechtste netwerken van Europa zitten. xDSL in België is zelfs nog stukken beter dat wat ze daar durven verkopen aan de mensen, laat staan dat ze de vergelijking met Telenet in Vlaanderen kunnen doorstaan. Daar kunnen ze enkel in een paar grote steden over meespreken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Prijsverhoging Telenet op komst

Ik ben blij met wat Telenet levert ik hoop alleen dat de upload omhoog gaat.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijsverhoging Telenet op komst

Voor de business abonnementen

Kijk hier: https://www2.telenet.be/nl/business/nieuweprijzen/#/background_fullwidth_templatesection



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Prijsverhoging Telenet op komst

Business fluo home 200/15 in 3 pack en 3TB vast volume komt 1,67 euro bij en kost netto 92,42 euro BTW all in

0 Likes
Beantwoorden