Beantwoorden
Sven228
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe kan je youtube bekijken op je tv?

Wij zijn uit het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, en Numericable/SFR is hier overgenomen door Telenet. Ze zijn vorige week die box komen aansluiten, maar het is nog wat zoeken.

Kan je niet via je TV surfen en bv. naar youtube kijken?

Bedankt

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Hoe kan je youtube bekijken op je tv?

Indien je een smart TV hebt zitten die apps er meestal op. Bvb bij samsung is dit via de knop Smarthub. Een tweede mogelijkheid is dat je een mediaplayer hebt zoals een apple tv. En een derde mogelijkheid is dat je youtube cast naar je tv met je smartphone en/of tablet.

🙂

FMisplon
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
π-DAY! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

Hoe kan je youtube bekijken op je tv?

Weet je wat voor box je hebt?
Als je deze nieuwe box hebt (https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/ontdek-de-telenet-tv-box - deze is nog in testfase... ik ben een van de gelukkigen)  dan heb je rechtstreeks Youtube, Netflix,... via je box... zie https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/apps-op-de-telenet-tv-box/

Deze nieuwe box ziet er zo uit 

Heb je nog een oude digicorder dan moet je idd kijken of je tv zelf geen youtube app heeft (welk type en merk tv heb je) of ben je aangewezen op een chromecast of apple tv bijv.  De oude digicorder ziet er zo uit .

Sowieso komt de nieuwe tv-box in de loop van dit jaar beschikbaar voor het grote publiek en kan je dan rechtstreeks via je tv-box genieten van youtube mocht je nu nog een oude box hebben.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe kan je youtube bekijken op je tv?


@Sven228  schreef:

Wij zijn uit het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, en Numericable/SFR is hier overgenomen door Telenet. Ze zijn vorige week die box komen aansluiten, maar het is nog wat zoeken.

Kan je niet via je TV surfen en bv. naar youtube kijken?

Bedankt


Welkom in de groep. Je vraag is al beantwoord, als je nog vragen hebt? Shoot. Er is hier veel kennis aanwezig.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Hoe kan je youtube bekijken op je tv?

Ik zou persoonlijk voor Play of Play More gaan van Telenet zelf. Ik heb Netflix meer dan een jaar gehad, en de beschikbare keuze van Netflix weegt niet op tegen deze van Telenet Play More bvb. Ik heb geopteerd voor Play More. Het is duurder dan Netflix, maar je hebt dan ook eieren voor je geld...

Never trust in Dust
0 Likes