Beantwoorden
MarcW
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Hoeveel kost "downgrade"Wigo naar Whop?

In mijn Telenet kan je vanzelf een "upgrade" bestellen, meestal met "gratis" installatie...maar ik vind nergens info over wat het me zou kunnen kosten om een omgekeerde beweging te maken.

Wigo is voor wat ik er mee doe veel te veel...ik ben een van die 25% klanten die niet minder betaald dan vroeger, Whop voldoet ruim aan mijn behoefte en GSM per verbruik ook...

Weet niet of hier de juiste plaats is voor deze vraag ,misschien nog eens de klantendienst raadplegen?

ps: 't is niet dringend maar 'k zou graag mijn weg weten...

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoeveel kost "downgrade"Wigo naar Whop?

Downgraden kost ook geen geld. Het simpelste is om naar een Center te gaan en te vragen dit aan te passen voor jou. Want om van Wigo over te stappen naar iets anders is het niet alleen je mobiel abonnement die moet aangepast worden maar ook je vaste telefonie en internet die moet aangepast worden.

Dit zijn de stappen die moeten gebeuren:

Mobiele abonnementen omzetten naar King of Kong

Vaste telefonie terug omzetten naar freephone Europe

Internet terug omzetten naar basic, fiber 100 of fiber 200.

Anders ga je rare verrassingen krijgen op je factuur.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcW
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Netjes! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Hoeveel kost "downgrade"Wigo naar Whop?

Dank voor je antwoord ,maar ik dacht ooit gelezen te hebben dat een downgrade niet gratis was , kan me vergissen.

Maar zoiets moet toch ook online geregeld kunnen worden? of via de 015666666dienst ?

Ga het eerstdaags uitzoeken en kom er nog op terug. Kan wel even duren....

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoeveel kost "downgrade"Wigo naar Whop?

Wees gerust een downgrade kost niets. Buiten veel werk voor de medewerker die het moet aanpassen. Ze zullen, als ze het correct willen doen, snel een kwartiertje bezig zijn. De klantendienst zou dat zeker kunnen maar die zijn daar niet zo happig op, centers trouwens ook niet want dat is pure service die niets opbrengt.

In een center heb je het voordeel dat je direct uw formulier kan tekenen om de aanpassing te bevestigen.

Online gaat zeker niet want het is zoals ik beschreven heb complexer dan het op het eerste zicht lijkt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes