Beantwoorden
MKris
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

IP Cam prog / app voor pc

Hallo allemaal,

 

Ik ben op zoek naar een app of programma dat één ip camera kan tonen op mijn bureaublad van de pc en steeds on top kan blijven. In een vroegere windows versie had ik een widget "netviewer" genaamd en dat deed wat ik graag had. Altijd de camera tonen ongeacht welk ander programma ik gebruikte het was steeds on top. Ik heb nu al verscheidene programma's om ip cameras te bekijken gedownload en geprobeerd maar tot op heden heb ik er zelf geen één gevonden die dit kan. Weet iemand raad ?

 

mvg

0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

IP Cam prog / app voor pc

Even zoeken op deze sleutelwoorden

 

freeware always on top


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MKris
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

IP Cam prog / app voor pc

Dank voor je reactie !

 

Google was het eerste wat ik geprobeerd heb, ben hier al enige tijd mee bezig ( sinds ik met WIN10 werk, voorheen ging het met de gadget in WIN7) ik vind enkel alleen deze voor webcam on top maar niet voor IP cam. Denk dat ik zowat al alle freeware heb geïnstalleerd gehad die ik kon vinden en hoopte hier iemand was die het zelf in gebruik heeft.

0 Likes
MKris
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

IP Cam prog / app voor pc

Iemand op Facebook heeft me zonet een prog gegeven die doet wat ik wens, de ip cam altijd on top. Het is een betalend programma maar je kan het gratis gebruiken als je niet meer dan 4 camera's wil installeren dus voor mij was één genoeg. Het prog noemt IP Camera Viewer 4.09 en is eenvoudig in gebruik.