Beantwoorden
will25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

wie weet wat er mis gaat

als ik een bericht krijg langs messenger krijg ik dit direct op mijn pc maar op mijn smartphone is dat soms uren nadien,wat kan ik hieraan doen dat dit ook direct toekomt

 

Titel gewijzigd door DennisVO (mod) | Vorige titel: wifi

Tags (2)
0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

@will25  is het dat je bedoeld via Imessage van de Iphone ? of bedoel je Whatsapp messenger ? FB Messenger ? tekst Messenger ? 

 

Kan je iets gerichter je vraag stellen zodat we ook weten waar het precies over gaat? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
will25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

ik ben daar geen krak in maar ik gebruik messenger langs fb

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

@will25  dus als ik het goed begrijp gebruik je FB messenger op je pc en je smartphone. Dus je bericht is eerder op Messenger te zien op de pc dan op je smartphone. 

Maar dat kan zijn dat de app FB messenger een kleine vertraging heeft en dat je op die manier je bericht net wat later krijgt. Op de pc gebruik je geen app maar de webpagina zelf van FB en dat is dus rechtstreeks en daar zou dan wel eens het verschil kunnen zitten.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
will25
Freshman Weetjesweter
Berichten: 20
De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

ja dat daar een klein beetje verschil opzit ok,maar ik heb regelmatig in de morgend een bericht op mijn pc  en in de namiddag komt dat zelfde bericht op mijn smartphone maar toe,dat vind ik niet normaal

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

@will25  daar heb ik ook niet echt het idee van hoe dit kan. Zoals ik al aangaf via de app kan er een vertraging op zitten en op de pc niet. Hoelang die vertraging is weet ik ook niet maar misschien kan je eens ten rade gaan bij FB hulp zelf? Dat zij je een gerichter antwoord kunnen geven? 

 

Dit lijkt mij dat Telenet zelf daar weinig in kan veranderen. Het is geen sms die uren later aankomt. Messenger is een aparte app van FB zelf. Wat ik wel kan zeggen is dat als je bijvoorbeeld je toestel geheel uitzet dat dan je berichten worden bewaard op een server en zodra je toestel online terug komt zullen ze de berichten door geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

Welke smartphone (merk, model, type) en welk besturingssysteem (versienummer) heb je? Volgens mij moet je de oorzaak zoeken in batterijbeheer. Dat kan ervoor zorgen dat meldingen voor bepaalde apps vertraagd worden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

Heb je dit al is getest met 4G aan op je smartphone? Dan weet je ineens of het aan de wifi ligt of niet. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

@will25 

Ik vermoed dat het te maken heeft met instellingen op je smartphone. Kijk eens onder Accounts. Omdat ik het zelf niet gebruik en dus ook niet op mijn smartphone staat, kan ik het niet controleren. Mogelijk kan je in de app aangeven om de hoeveel tijd er moet gekeken worden naar een nieuw bericht. De app moet ook kunnen werken in achtergrond, dit wil zeggen als je de app niet geopend hebt. Als je aanvullende informatie geeft, vermeld dan ook welke Android versie. 

leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

Mijn messenger werkt ook niet op smartphone, wel op tablet, zie niemand en kan niets zenden, instellingen allemaal in orde, 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Messenger-berichten trager via smartphone dan PC

@leen333 

 

Heb je al eens in de settings nagegaan of uw account wel correct ingesteld is? Gebruikersnaam en paswoord?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes