Beantwoorden
Stefanie2
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mirroring

Tot gisteren kon ik door op mijn gsm de smart view aan te zetten direct mijn beeld op mijn tv zien. Nu vindt hij mijn tv niet ofwel kom ik steeds in een scherm op tv dat zegt verbonden met mijn gpm en dat ik muziek of foto's kan bekijken.

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mirroring

@Stefanie2 

Zitten tv en gsm op hetzelfde netwerk?

Tv eens volledig uitschakelen (allicht stekker uittrekken, want de meeste tv's kan je tegenwoordig niet meer met een knop volledig uitschakelen) en na een poosje terug aanzetten.

Ook he gsm eens volledig uitzetten en terug aanzetten.

Stefanie2
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mirroring

Ja allemaal al gedaan. App verwijderd ... alles...

Ik krijg melding dat ik verbonden ben en foto's enzo kan bekijken maar ik wil mirroring zodat ik Instagram live stories kan bekijken op tv

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mirroring

Geef eens wat meer uitleg over je toestellen. Smartphone, tablet? Android? versie?

TV merk en model?

 

Ik heb een tablet met Android 9. Als ik boven op mijn scherm naar beneden veeg, krijg ik een lijn met icoontjes voor diverse functies.

SmartSelect_20200328-201817_Chrome.jpg

 

Onderaan in het midden van bovenstaande zwarte balk zie je een klein horizontaal streepje. Als ik dat naar beneden trek, heb ik nog meer icoontjes voor functies.

SmartSelect_20200328-202436_Chrome.jpg

 

Op het laatste lijntje uiterst links heb ik de functie Smart view. Met deze functie werkt het streamen. Opgelet, mogelijk staat dit icoontje op een vervolgscherm. Hiervoor moet ik naar links vegen.

 

Er is ook een Samsung app met de naam Smart View.

SmartSelect_20200328-202944_One UI Home.jpg

 

Deze app kan ik als afstandsbediening gebruiken, beeld en geluid naar mijn tv sturen maar niet streamen.