De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix-fout tvq-pb-101

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hi there! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Hebben al maanden er problemen bij het starten van een film/serie op onze Smart_TV.

We krijgen meestal volgende fout : Netflix-fout tvq-pb-101.

 

We moeten soms 5 keer de app of de TV aan uit doen, voor alles weer werkt.

IK heb al de TV terug in fabrieksinst. gezet, de Telenet-modem aan/uit gedaan,...

Maar fout blijft.

 

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Say what?! Goed bezig! π-DAY! De vlam zit erin.

@Gtest Netflix blijft zorgenkind bij de nieuwe tvbox, hier regelmatig dat Netflix op zwart scherm blijft hangen of soms met Netflix logo, kan dan niets meer doen en moet de tvbox telkens een reset geven.

0 Likes
Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Berichten: 220
Een bus vol! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Iedereen zal wel zijn eigen mening hebben over Netflix. Ik heb het ook een jaar gehad bij Proximus. En heb het erna opgezegd. Ik vind play more persoonlijk veel beter. Is duurder maar je hebt dan ook eieren voor je geld. Heb je een smart-TV? Dan zit Netflix waarschijnlijk onder je apps. Ik heb het op onze smart-TV en kan het bekijken zonder digicorder of digibox, mocht ik mijn abonnement terug activeren.

Never trust in Dust
0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 1623
Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY! Jij bent een ware apostel.

@Gtest aangezien je Netflix op je smart TV gebruikt, kijk je best hier eens na. Kan verschillende oorzaken hebben, al heb je de meeste stappen wel al genomen. 

Is jouw smart TV via UTP aangesloten of maakt hij gebruik van je WiFi netwerk? Indien WiFi, zou ik hem eens via UTP aansluiten.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

It is our choices, that show what we truly are, far more than our abilities.

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hi there! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Suzy,

Bedankt voor de info.

Ik heb inderdaad al alles geprobeerd.

Nu heb ik ook een nieuwe Acces Point van Telenet besteld tvv  van onze oudere AP.

Lukt dit niet dan ben ik een beetje teneinde raad.

PS: de verbinding is via UTP-kabel.

 

Grts G

 

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 1623
Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY! Jij bent een ware apostel.

@Gtest, heb je toevallig de mogelijkheid om het eens te testen op een ander toestel in huis? Een andere smart TV waarop je de Netflix app kan installeren of een Chromecast? 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

It is our choices, that show what we truly are, far more than our abilities.

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Hi there! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Kreeg vandaag m'n nieuwe Acces Point.

Zal dit eerstdaags testen.

Onze tweede TV is geen smart, maar zal toch eens via een Chromecast proberen.

I Keep you posted.

Gtest

 

0 Likes
Beantwoorden