Beantwoorden
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Vroeger keek ik steeds op VTM GO; daar kon ik de kwaliteit regelen. Ik zette die steeds op bijna het minste zodat ik dan ook minder verbruik had. Nu zie ik dat die instelling sedert gisteren verdwenen is en nu durf ik niet meer er naar kijken, daar het heel veel verbruikt. In plaats van het wieltje (instellingen) staat nu het symbool voor ondertiteling.

Vrienfdelijke groeten.

Tags (1)
0 Likes
13 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

@Bernard49 

Dit heb ik gevonden.

De uitleg is goed, als oplossing lijkt er iets mis.

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Dit wieltje is sedert gisteren verdwenen en in de plaats is er een icoontje gekomen voor ondertiteling.ice_screenshot_20200229-091237.png

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

@Bernard49 

Zoals in mijn vorige post geschreven, de uitleg is er al, nu nog de mogelijkheden voorzien. Ofwel de uitleg aanpassen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Er is in het geheel niets aan te passen, daar dit wieltje verdwenen is.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

@Bernard49 

De aanpassing moet bij vtm gebeuren. Ofwel hun uitleg (zie foto) aanpassen, ofwel dat tandwieltje terug voorzien.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Ik heb nu contact opgenomen met VTMGO zelf en wacht op antwoord. Ik hou U op de hoogte. Bedankt voor de hulp.

0 Likes
tigernet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Je hebt 100% gelijk, tandwieltje is weg. VTM GO heeft de player aangepast, ik vermoed dat de player zelf de snelheid van je verbinding test en de resolutie aanpast voor maximum beeld kwaliteit. Te slim.

 

In afwachting van een antwoord van VTM op jouw vraag kan jij dit proberen:

https://www.youtube.com/watch?v=ki9W0z0sZnI

Je gaat expres de snelheid van je verbinding verlagen zo dat de player denkt dat je op een slecht netwerk zit.

 

0 Likes
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Jou antwoord heeft niets te maken met mijn vraag. Ik wil dit tandwieltje terug. Hetzelfde geld voor You Play. Nu kan men daar ook niets meer bekijken zonder te betalen. Het beste zal zijn om films te bekijken in de cinemazaal haha.

0 Likes
tigernet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Om het tandwieltje terug te krijgen moet je bij VTM zijn. Dat heb je al gedaan, ik vraag mij af met of zonder succes.

Als je van VTM geen resultaat krijgt kan je zonder problemen blijven kijken als je de bandbreedte van je internet verbinding zelf beperkt, dat probeerde ik uitleggen.

Dat is wat ik zelf doe, in plaats van meer dan 25 Gigabyte per dag gebruiken we nu amper 5.

Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Hieronder ziet U mijn vraag en antwoord met VTM-GO

Customer Service Team (VTM GO)

2 mrt. 14:16 CET

Dag Bernard, 

Bedankt voor je bericht. Het tandwieltje is inderdaad niet meer beschikbaar, waardoor je de resolutie niet meer manueel kan aanpassen. We geven je wel graag mee dat de kwaliteit automatisch wordt aangepast naargelang de sterkte van het netwerk. We wensen je nog veel kijkplezier. 

Groetjes, 
VTM GO

 

 

Bernard49_0-1583183881453.jpeg

 

Bernard Cannie

29 feb. 10:15 CET

Vroeger keek ik steeds op VTM GO; daar kon ik de kwaliteit regelen. Ik zette die steeds op bijna het minste zodat ik dan ook minder verbruik had. Nu zie ik dat die instelling sedert gisteren verdwenen is en nu durf ik niet meer er naar kijken, daar het heel veel verbruikt. In plaats van het wieltje (instellingen) staat nu het symbool voor ondertiteling.

Vriendelijke groeten.

-----------------------------------------

Dus is dit weer in hun voordeel en zéker ten nadele van ons. Om 1 film te bekijken verbruik ik nu 5,15 GB terwijl ik vroeger met het tandwieltje amper 2 of 3 GB verbruikte.

Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

hieronder nog nieuws van VTM GO:

Customer Service Team (VTM GO)

5 mrt. 11:41 CET

Dag Bernard, 

Bedankt voor je reactie. We hebben deze functionaliteit offline gehaald omdat deze niet 100 procent naar behoren werkte bij alle gebruikers. Onze collega's van het technische team bekijken of ze de functie kunnen verbeteren en opnieuw implementeren. Zodra hier meer nieuws over is, brengen we je op de hoogte. 

Groetjes, 
VTM GO

 

 

Bernard49_0-1583659097731.jpeg

 

Bernard Cannie

3 mrt. 11:04 CET

Geachte,

mag ik vragen wat de bedoeling is om dit wieltje te verwijderen? Is het omdat het een grotere winst voor jullie betekend??
Wij zijn nu wel de duppe ervan hoor.
Vroeger kon ik zelf die instelling regelen en zo mijn verbruik verminderen. Ik kon gerust een paar films per dag bekijken.
Ik mag gemiddeld 6 GB per dag verbruiken. Met wat jullie nu hebben verwijderd, kan ik maar 1 film per dag bekijken en  moet daarna heel goed opletten wat ik met de overige GB per dag doe.  gewone film van iets meer dan 1 uur heb ik reeds een verbruik van maar liefst 5,15 GB!!!
Dus is mijn besluit VTM te verwijderen en op zoek gaan naar iets beters en natuurlijk goedkoper.

Beleefde groeten,
-------------------------------------------------------------------
Geachte,

in jullie mail die ik deze morgen ontving (rond 11 uur) zeggen jullie dat  deze functionaliteit ofline werd gezet. Nu is het reeds 20 uur en ik zie nog geen verandering.
 
Beleefde groeten,
Bernard49
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
O dierbaar België.. Complimentendag Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

Aan iedereen hartelijk dank die mij hebben proberen te helpen.

Ik heb de oplossing van VTM GO gekregen. Bij geopende site van VTM GO heb ik de toets "ctrl" en toets F5 ingedrukt om zo de pagina te herstellen.

Nu heb ik terug het wieltje van de instellingen.

Groetjes.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

VTM GO kwaliteitsinstelling verdwenen

@Bernard49 

 

Fijn dat je opgelost hebt gekregen 😊


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes