Beantwoorden
Mikey1999
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

agenda app koppelen met @telenet agenda

Nieuwe gsm bevat een agenda app.

Alles ingesteld

automatisch gekoppeld

bepaalde afspraken komen er in, maar een heleboel helemaal niet

Ik heb al andere agenda apps geprobeerd = zelfde probleem !

Er zitten twee agenda's in, mij werk agenda werkt wel 100%, maar Telenet niet !

Ik heb manueel al gesynchroniseerd, maar er wijzigt niets.

 

Hoe komt het en wat moet ik doen om mijn agenda 100% te koppelen en automatisch te synchroniseren ?

0 Likes
4 reacties
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

agenda app koppelen met @telenet agenda

Is er iemand die @Mikey1999 kan helpen met zijn vraag over zijn agenda?

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
H3llBaTs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

agenda app koppelen met @telenet agenda

Schijnbaar is het niet mogelijk je Telenet agenda te koppelen (incl. Synchroniseren) met je iOS toestel. Volgens Telenet gebruikt Apple een agenda die andere zaken gebruikt, zaken die niet compatibel zijn ... een app om de IMAP agenda te koppelen aan je iOS agenda heb ik nog niet gevonden. Ook het proberen om via een Exchange configuratie van je Telenet agenda op je iPhone de agenda te synchroniseren lukt niet.

Dus tot nader order zal dit niet lukken, vrees ik. Indien iemand toch een methode kent, hoor ik het graag!

(Je kan natuurlijk steeds de Outlook app op je iPhone installeren en daarop je Telenet account insdtalleren ... dan enkel nog je Outlook agenda gebruiken natuurlijk, niet de iOS agenda gebruiken!)

0 Likes
H3llBaTs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

agenda app koppelen met @telenet agenda

Hier de link naar het artikel om je iOS toestel te voorzien van Outlook e-mail & agenda:

https://www2.telenet.be/nl/business/inspiratie/de-nieuwe-outlook-op-al-uw-toestellen/

 

Succes alvast!

Blackfeather
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Primeur! It's your third party!

agenda app koppelen met @telenet agenda

Die Outlook-app is een mooie oplossing als je zowel de agenda EN je emails op 1 plaats wil.

Zelf zoek ik voor een app die ENKEL mijn AGENDA's (ik beheer er meer dan 7: werk, privé, sportclub, ...) groepeerd.  Als AL mijn mails zouden gegroepeerd worden in 1 App kom ik geheel zot vrees ik 😕
Nu, met uitzondering van mijn Telenet-agenda was het mij aldus gelukt om al deze agenda's te groeperen (via Google Agenda).  Voor de telenet-agenda blijkt dit dus nog altijd niet te werken (geen .ical-adres).
Aan Telenet => WAAROM?

 

0 Likes