Beantwoorden
BERTJAC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fourth party! It's your third party!

app om cdcollectie te inventariseren

IBestaat er een app om mijn cdcollectie te inventariseren via het scannen van de streepjescode om die dan te kunnen raadplegen in een database?(of op een andere manier?)

Graag een oplossing

BertJac

0 Likes
4 reacties
bmichie3
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 3
All I want for X-mas is YOU It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

app om cdcollectie te inventariseren

Hoi,

 

Misschien kan een van deze links je helpen de juiste app te vinden!

 

http://thenextweb.com/apps/2016/03/18/app-adds-cds-to-spotify-by-scanning/

 

https://www.camcode.com/asset-tags/top-barcode-scanner-apps/

 

Met vriendelijke groeten

 

Bart Michiels

0 Likes
CoulsonLives19
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
All I want for X-mas is YOU De 3 wijzen! Yelo Play-app voor Windows? Nog geen reader's digest? :-)

app om cdcollectie te inventariseren

Hoi,

Ik denk dat deze app is wat je zoekt: Music Collector. Je kunt hiermee albums toevoegen a.d.h.v. hun barcode en zo je collectie opbouwen. 
Als je iets zoekt voor PC of Laptop denk ik dat dit hetzelfde ongeveer doet: GSoft4U Music collection

BERTJAC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
All I want for X-mas is YOU Goed gevonden! It's your fourth party! It's your third party!

app om cdcollectie te inventariseren

App gedownload, het is inderdaad de tool die ik zal kunnen gebruiken, erg bedankt

BertJac

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

app om cdcollectie te inventariseren

Een hele goede site is discogs.com
Ze hebben ook een app. Neem zeker eens een kijkje! Een site voor de muziekliefhebber. Met de app kan je streepjescodes scannen . Je kan er je muziekcollectie samenstellen.

    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.