Beantwoorden
ErikaV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

apps op samsung smart tv

Ik heb via telenet een samsung tv gekocht UE50MU6100. Maar ik kan niet de apps instaleren die ik wil zoals de VTM app of ketnet jr. Hoe komt dit? Wat kan ik doen om dat toch wel te kunnen instaleren?

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

apps op samsung smart tv

Hey @ErikaV,

 

Ik heb het zelf nog niet kunnen controleren maar de mogelijkheid bestaat dat deze apps (nog) niet gemaakt zijn voor een Samsung TV. Een Samsung TV draait namelijk op een eigen besturingssysteem. Android of iOS apps werken niet op een Samsung TV wanneer de ontwikkelaar geen aangepaste versie heeft gemaakt.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

apps op samsung smart tv

Zorgen dat je een goede netwerkverbinding hebt. En de TV laten updaten. Het kan een tijdje duren voor alle beschikbare apps erop komen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
N810N
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

apps op samsung smart tv

Hey !

 

De VTM app is momenteel nog niet beschikbaar voor de Samsung Smart TV, een leuk alternatief is YouTube, wil je nu toch graag TV kijken dan raad ik je aan een Chromecast aan te schaffen, dit apparaat laat je toe praktisch alles weer te geven op je TV vanaf je smartphone, het kost eenmalig 39 euro en het kan aangesloten wordeb op iederen tv die een HDMI aansluiting heeft

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5225
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

apps op samsung smart tv


@N810N schreef:

Hey !

 

De VTM app is momenteel nog niet beschikbaar voor de Samsung Smart TV, een leuk alternatief is YouTube, wil je nu toch graag TV kijken dan raad ik je aan een Chromecast aan te schaffen, dit apparaat laat je toe praktisch alles weer te geven op je TV vanaf je smartphone, het kost eenmalig 39 euro en het kan aangesloten wordeb op iederen tv die een HDMI aansluiting heeft


Daar heb je niet per se een Chromecast voor nodig. Ik kan met mijn Nexus 5X beeld en geluid  perfect 'casten' naar mijn Philips smart tv. (Ze moeten dan wel binnen hetzelfde netwerk zitten.) Dus toch eerst eens testen met smartphone en smart tv alvorens nutteloos te investeren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes