Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Welkom bij De Netweters

De kerstperiode staat voor de deur. Overal zie je kleurrijke versieringen. Ook wij hebben de Telenet community onder handen genomen en wat meer kleur aangebracht. Na een aantal maanden hard werken op de achtergrond, hebben we de voorbije 2 dagen de pagina offline gehaald om alles klaar te zetten. We zijn dan ook trots om jullie het resultaat te laten zien… *Tromgeroffel* … De Netweters!

 

Naast een grote visuele aanpassing, zijn er ook tal van nieuwe features ingevoerd. Hieronder vind je een overzicht van alle nieuwigheden:

  • De borden werden opgesplitst om het makkelijker te maken over een specifiek onderwerp te lezen. Als je wil praten over iets dat weinig of niets te maken heeft met Telenet, kan je ook bij De Netweters terecht.
  • Bij het uittekenen van de plannen hebben we een plaat voor alle aankondigingen voorzien. Hiermee brengen we jullie op de hoogte van nieuwigheden en aanpassingen. Je kan dit terugvinden op de homepage, hou het zeker in de gaten. 😉
  • Net als De Netweters, testen we hier graag alles heel uitgebreid. Wie kan er ons het best feedback bezorgen dan de mensen voor wie we onze apps en diensten maken. Hiervoor hebben we het Test Mee bord in het leven geroepen. Aankondigingen voor opkomende bèta tests ga je daar kunnen terugvinden. En uiteraard ook de mogelijkheid om deel te nemen.
  • Iedereen heeft wel ergens een verzameling of collectie van iets liggen. Vanaf nu kan je hier ook badges verzamelen. Deze krijg je bij specifieke handelingen. Vertel het niet verder, maar een aantal badges krijg je al door likes te geven of door het posten van berichten. Laat je dus volledig gaan en verzamel ze allemaal.
  • Het gehele rangensysteem werd met de update ook aangepast. Hierdoor kan je laten zien hoe actief je bent. Maak je geen zorgen dat er anderen al een hogere rang hebben, sommige zijn al sinds het prille begin actief.

We hebben De Netweters al een tijdje onder de loep genomen om het te optimaliseren voordat we het aan de buitenwereld lieten zien. Het kan zijn dat we iets gemist hebben. Mocht je toch nog op een probleem stuiten of gewoon vragen hebben. Aarzel dan niet om een bericht te posten, daarvoor zijn De Netweters er uiteindelijk.

 

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (1)
4 reacties
PatrickBovit
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
My smart Valentine It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Welkom bij De Netweters

Zoals ik heb gelezen in jullie voorwaarden houden jullie van harde cijfers  dus : ben met mijn vennootschap 1 van de eerste in Oostende die heeft besloten bij jullie klant te worden, heb dan ook nog digitale tv en king en kong 3 abonnementen bij jullie genomen, helaas werkten jullie met het mobistarnetwerk  en door de slechte verbinding in mijn zaak naar base overgestapt, dus nu jullie base hebben overgenomen zitten weer 2 abonnementen bij jullie, heb mijn zaak vorig jaar afgebouwd maar alles staat nu op mijn naam enkel de 2 gsm abonnementen nog op de zaak, in al die jaren als trouwe klant nooit kunnen genieten van maar 1 voordeel een nu weeral opslaan het is erover voor mij ben echt boos en ga andere alternatieven zeker overwegen als jullie dit doorvoeren, en zie dat er velen van mijn Facebook vrienden net hetzelfde denken.

Geachte Telenet,
Onder het mom van inflatie of extra investeringen worden de prijzen opnieuw éénzijdig verhoogd.
De meeste bedrijven hebben een gezonde strategie van ‘aanvaardbare winst’ in plaats van ‘maximale winst ten koste van de klant’.
De meeste bedrijven slagen er ook in om stijgende kosten intern te absorberen door interne besparingen of optimalisaties.
De meeste bedrijven...
'Sommige bedrijven' daarentegen willen daarenboven de eigen winstmachine gewoon blijven voeden zonder rekening te houden met de trouwheid van hun klanten.
Welke kant kiezen jullie? Want we beginnen te twijfelen, met vele honderdduizenden trouwe klanten worden we opnieuw gestraft door ons eenzijdig een nieuwe prijsverhoging op te leggen.
Moeten we de hoop op voorhand begraven om u op andere gedachten te brengen? Geen woorden maar daden deze keer, graag. Vanaf de komende dagen zullen we met vele duizenden boze klanten actief protest voeren en zoveel mogelijk klanten overtuigen om de overstap te maken met hun trouwheid naar andere providers.
Hoogachtend,
Uw Ontgoochelde Telenet Klanten

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Welkom bij De Netweters

 .

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Welkom bij De Netweters

@robatoras

 

Volgens mij zit je in het verkeerde draadje. 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Welkom bij De Netweters

Post nieuwe docsis3.1 + technische gegevens  gegevens verwijderd