Beantwoorden
Nico1976
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoog verbruik

Op 29/07 had ik een verbruik van 33GB, toen er niemand thuis was. We hadden een weekendje weggeweest, en nadien kwam de melding van 80% volume verbruikt. Op hotel hebben we via 4G enkele connecties gedaan (WhatsApp en FB), maar verder geen buitensporige streaming gedaan op de smartphone.

Hoe kan ik dit traceren achteraf? Ik heb nu wel Networx geïnstalleerd, maar ik wil graag weten waar het verbruik naartoe is...

0 Likes
1 reactie
Suzy
Community Manager
Berichten: 7372
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoog verbruik

@Nico1976, heb je al eens nagekeken of je verbruik niet opgegaan is via WiFree? Dit is verbruik dat je buitenshuis op kan doen via Telenet verbindingen in de omgeving. Je Telemeter maakt hier een onderscheiding voor. Indien je echt twijfelt of dit terecht is, kan je steeds eens contact opnemen met Telenet via de klantendienst of online via de Social Media kanalen. Zij kunnen dit meer in detail met je bekijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes