Beantwoorden
Jochem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

aansluiting vaste telefoon

Hallo,

Ik woon in een nieuwbouw appartement waar de modem niet vlak aan tv kan geplaatst worden.

De modem is geplaatst in de berging en onder de tv in de living naast stopcontact zitten ingebouwde connectors voor internet- en telefoonkabel waar de internetkabel verbonden is met digibox en werkt perfect.

Maar nu heb ik pas een vaste telefoon aangeschaft en wou hem naast tv installeren en nu werkt dit niet en als ik deze rechtstreeks op modem inplug werkt het wel maar staat hij in de berging en is niet echt praktisch.
Dus denk ik dat deze niet aangesloten is?

Nu heb ik 2x contact opgenomen met telenet klantendienst en zij vertellen mij dat ik deze zowiezo op modem moet aansluiten.
Dus zit ik met een nutteloos telefoonaansluiting in de muur?

De installateur heeft mij in begin ook gevraagd of hij ineens de telefoon mee moest aansluiten maar nu denk ik dat hij dat vergeten is omdat er toen wat problemen waren.

Ik krijg het blijkbaar niet uitgelegd aan de telefoon daarom dat ik het hier eens probeer.

Alvast bedankt.
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Jochem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

aansluiting vaste telefoon

 
0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

aansluiting vaste telefoon

Dag Jochem,

 

Er zijn al enkele antwoorden gegeven op je originele onderwerp (http://community.telenet.be/t5/Algemeen/aansluiting-vaste-telefoon/m-p/22442), misschien staat het antwoord daar al tussen.

Het is niet meer noodzakelijk een nieuw onderwerp aan te maken.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

aansluiting vaste telefoon

@Niels - Dat is aan mij te wijten; ik heb (in dat draadje) voorgesteld dat ie het ook eens zou proberen in het forum Bellen. Niet iedereen leest beide forums, dat was de achterliggende gedachte.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.