Beantwoorden
Aurélie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

namen contactpersonen verdwenen

Deze voormiddag waren plots alle namen van mijn contactpersonen verdwenen. Enkel de cijfers zijn zichtbaar. Da's natuurlijk onhandig omdat ik deze niet vanbuiten ken.
Ik heb mijn simkaart  er al eens uitgenomen, maar het probleem is niet opgelost. Iemand raad?

0 Likes
9 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

namen contactpersonen verdwenen

Je mag niet verwachten dat er ook maar iemand is die je gaat kunnen helpen met als enige informatie dat je een toestel hebt met een SIM-kaart in.

Welk toestel? Merk en model graag.

Waar sla je je contacten op: op die SIM of in je toestel of bij een account (Welk? Telenet, Google, Apple,...) Bij de instellingen bij je contacten zou je dat eigenlijk moeten kunnen zien.

0 Likes
Aurélie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

namen contactpersonen verdwenen

Dag Marc,
Het is een samsung galaxy A3. Ik zet mijn contacten meestal op mijn SIM kaart. De enige contacten die nog in mijn lijst stonden, waren emailadressen die afkomstig waren van mijn gmail account.

Dank u voor de reactie!

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

namen contactpersonen verdwenen

Bij je contacten ga je best eens naar de instellingen (normaliter via het menu-knopje), daar naar 'Weer te geven contacten'. Vermoedelijk staat er nu een bolletje of vinkje bij je Gmail account. Kies daar voor 'Aangepaste lijst' en selecteer de lijsten die je wil zien. De sim kaart staat daar ook bij.

Laat je iets weten?

 

P.S.: IMHO is de simkaart niet de ideale plaats om contacten op te slaan. Alleen al omdat je daar alleen maar telefoonnummers kan opslaan, geen mailadressen, verjaardagen, postadressen, enz. Dat kan je bvb bij je Gmail account wel.

 

Je mag een antwoord dat een oplossing voor een probleem aanreikt hier altijd als dusdanig aanmerken. En een Kudootje is een steuntje in de rug voor wie je kon helpen.

Aurélie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

namen contactpersonen verdwenen

Marc,

Helaas geen vinkje bij mijn gmail. Stond bij alle contacten...
Ondertussen heb ik mijn belangrijkste contacten manueel ingegeven. Ik vrees dat ik ze kwijt ben!
Toch bedankt voor de tips en de hulp.

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

namen contactpersonen verdwenen

Probeer je eens om het bolletje bij de sim kaart alleen te zetten? En dan kijken wie je allemaal ziet staan. Want zomaar verdwijnen zou eigenlijk niet mogen. Stel je voor dat het nog gebeurt... Dus beter voorkomen dan genezen.

0 Likes
Bleekscheetje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

namen contactpersonen verdwenen

opgelet aan iedereen: sinds wij de triiing app hebben verdwijnen onze nieuwe contacten ook steeds weer, ondanks dat ze gesyncroniseerd worden door google of outlook. zeer vervelend, vooral omdat het niet meteen opvalt.
de enige oplossing die ik tot nu toe gevonden heb is meteen na aanmaak manueel via instellingen synchroniseren...

graag feedback van telenet om deze bug te onderzoeken en op te lossen!
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

namen contactpersonen verdwenen

Om welk toestel gaat het en ben je zeker dat je de meest recente versie van Triiing hebt?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
0 Likes
Bleekscheetje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

namen contactpersonen verdwenen

het gaat in ons geval over 2 verschillende toestellen:
- motorola moto g 4G 3rd gen
- wiko fever 4G dual sim

beiden hebben we het voor sinds enkele maanden, vanaf we de triiing app hebben. de link was niet meteen gelegd maar aangezien het begon kort na onze verhuis zijn we er nu toch vrij zeker van.

triiing app is laatste versie
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

namen contactpersonen verdwenen

@Bleekscheetje zeker dat het aan de Triing app ligt? Ik heb al meegemaakt dat het aan de synchronatie van Outlook lag om onduidelijke redenen.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes