Beantwoorden
Chrileba
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

 

mail telenet.JPG

 

-----------

Bij nazicht van mijn SPAM box via Telenet webmail kwam ik een mail tegen van Telenet.

Het was een uitnodiging om mijn mening te geven over de NIEUWE Telenet Tv box.

Ik heb 3 Tv boxen. Is er dan een NIEUWE Tv box. Ik dacht van niet.

Ik was te laat om mijn mening te geven. Ik kijk niet elke dag mijn SPAM box na.

En dat Telenet hun eigen mails plaatsen naar Spam vind ik wel raar.

En ... neen hoor, door MIJN instellingen komt het niet.

 

Mijn mening zou toch niet van tel zijn. Want Telenet denkt dat ze goed bezig zijn.

Telenet is zichzelf aan het kapot maken. Tv-box doet zijn eigen zinnetje. Je moet maar eens proberen om een programma volledig op te nemen. Live opnemen zoals bv nu het Corona verslag daar weet tv box ook niet wat te doen. Tv box is het slechtste product dat de laatste 30j. op de markt is gebracht. Ik begrijp niet dat Telenet dat heeft mogen doen. Tv-box betere kwaliteit voor films. Welke films er zijn maar 2 1/2 filmzenders meer actief. En sport. Ik wil Belgisch voetbal zien. Nog 14 dagen en het nieuwe seizoen begint terug. Ik heb nog geen enkele match geprogrammeerd zien staan voor weekend van 7, 8, 9aug. Filmkanalen en voetbalkanalen is nog altijd betalend. En voor wat hoort wat. Ik betaal en Telenet geeft NIKS in de plaats dat waarde heeft, laat staan genot geeft.  Dat de tv-zenders geen goede programma's meer maken of uitzenden, daar kan Telenet niks aan doen. Maar Telenet moet toch meer kunnen met onze €uro's.

 

Dit berichtje staat misschien ook niet op de juiste plaats. Maar als Telenet niet meer weet wat het verschil is tussen een mail die gelezen zal worden en SPAM.

Dan mag ik ook eens mis zijn zeker hé.

Tags (1)
0 Likes
9 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

@Chrileba over de voetbal zenders en wedstrijden is het normaal dat je nog niets ziet staan, er komen 3 extra kanalen die al op de kabel klaar staan maar nog op geen enkele box te vinden waar de Vlaamse voetbal op zal spelen binnenkort, telenet heeft maar de overeenkomst te maken en de codering voor telenet aan te zetten en ze werken voor telenet kijkers ook, en dan in de zenderlijsten gieten 😉 

over de opnames van programma's tijdens corona tijd kan er niet veel aan gedaan worden, dat zijn opnames op een cloud en zijn volgens EPG wegen gelinkt, als een zender geen EPG op tijd aanpast kan telenet deze dan ook niet doorvoeren voor de klant, telenet is een aanbieder van zenders, zij kunnen enkel doorgeven wat de zender hen aanbied.

op de oude digicorders heb je even veel problemen met opnames, zoals op VRT en VTM dat er opeens een live verslag is van de corona maatregelen, en alle programma's op de EPG dan dooreen geschud worden.

als de zender niet op tijd iets doorvoert dan heeft de digicorder of telenet box ook een fout programma.

kan telenet daar iets aan doen, neen want ze zijn ook afhankelijk van de zenders.

ze geven al extra tijd bij met opnames maar als het nieuws zoveel uitloopt dat die extra tijd ook te weinig is dan is dat iets dat kan bekeken worden door telenet, maar eens de corona voorbij is dan moeten ze dit weer aanpassen.

 

beeldkwaliteit hangt ook af welke tv je hebt, welke beeldkwaliteit staat ingesteld, in welke kwaliteit de zender uitzend en de kwaliteit van de programma's zelf zijn.

ook op aanvraag is teveel gecomprimeerd om toch soepel te spelen, dat was op de digicorder ook al, 

4K is tijdje geleden getest geweest maar er is amper plaats op de kabel daarvoor.

eens analoge tv weg is kan er meer plaats gemaakt worden voor betere kwaliteit, of de aankomende zenders die verdwijnen in augustus kunnen ook al wat kwaliteit extra geven 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

epg kan telenet niets aan doen. de zender past op laatste moment programma aan juiste tijdschema vindt je op vrt app op vtm go wordt niet opgevolgd tussen tijden kloppen ook niet

 

betere kwaliteit voor films dat loopt met een contract tussen verschillende aanbieders dat iedereen het  gelijk kan aanbieden dat zal niet gebeuren heeft met veel geld te maken de eerste betaald de grootste prijs dan moet je zien dat je het terug haalt uit de verhuur

 

sport zijn ze bezig  telenet geeft grootste pak sport uit is niet alleen voetbal dus zal nog even duren

Ex-Netweter
 

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

@Master-Magic 

Jij zou moeten solliciteren bij de marketing afdeling van Telenet, je wordt direct aangenomen 😃.

Of werk je al voor Telenet?

 

Hier komt een gebruiker (terecht) zijn frustraties uiten, en wat krijgt hij als antwoord?

Een vurig defensief pleidooi waarbij je bijna op alle punten zijn kritiek afwijst 🤔

Geen idee of dit de frustraties van de vraagsteller gaat oplossen.

 

Ik heb soms het gevoel dat iedere kritiek hier bijna onmiddellijk in de kiem gesmoord wordt door een aantal "kraks" ...

Hoe meer mensen hun negatieve ervaringen uiten, hoe beter Telenet hiermee rekening kan houden. Soms zijn er inderdaad geen technische oplossingen, maar misverstanden gebaseerd op gebrek aan goede communicatie. Maar hieruit moet Telenet ook leren, want een gefrustreerde klant is geen goede reclame ...

 

PS

Een Telenet SPAM filter, die de eigen Telenet mailings als SPAM aanduiden, kan het nog grappiger? Hiermee geeft geeft dus toe dat zij zelf hun klanten spammen 😂...

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

@Ex-Netweter leuk dat je mij werk geeft bij telenet 😛 ik heb geen werkgerelateerde banden met telenet maar ken wel de werking goed van het systeem door er veel mee bezig te zijn 😉 en verder wil ik er niet op ingaan.

problemen liggen deels bij telenet en andere zaken.

 

dat de topic starter in zijn bericht over andere dingen begint dan enkel de spam en daar reactie op krijgt is toch normaal ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Chrileba
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! On a roll...

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

@luc55 ik ben het er volledig mee eens met je posting.

Maar ik (wij) betaal wel voor een eindproduct (Tv box) dat niet deugd. 

Tv via internet de toekomst !

Je videorecorder, cd brander/speler en je goede radiotuner mag je wel vergeten.

Nieuwe technieken mag (moet zelfs) van mij. Maar Telenet brengt een tv box tot bij de eindgebruiker waar wel mogelijkheden met zijn. Maar die helaas, tot nu toe bijlange niet het gewenste resultaat geeft. 

Ik denk dat Telenet zelf ook wel weet dat hun tv box een miskoop is.

Maar er zijn al zoveel tv boxen verdeeld dat Telenet geen stap terug kan/wil doen.

En een bugje kan en mag er nog in het vernieuwde systeem van tv en internet aanbieden zitten.

Maar te veel bug word bucht. (rommel)

 

ps  een ijverige medewerker (Lieselot91) van Telenet heeft mij een berichtje gestuurd dat ze mijn titel van onderwerp heeft aangepast. Van "Telenet zet hun eigen mail in SPAM-box" naar " Aanbod Telenet-tv-zenders valt tegen". Mooie titel ? Misschien wel.

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

iets nieuw heeft tijd nodig in duitsland zijn ze 3 jaar bezig met het systeem ( gigatv net box )

in nederland 2 jaar (Mediabox Next ) beide landen  bieden ook nog het systeem met harde schijf ook nog aan

 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box


@Chrileba  schreef:

ps  een ijverige medewerker (Lieselot91) van Telenet heeft mij een berichtje gestuurd dat ze mijn titel van onderwerp heeft aangepast. Van "Telenet zet hun eigen mail in SPAM-box" naar " Aanbod Telenet-tv-zenders valt tegen". Mooie titel ? Misschien wel.


Misschien wel, maar zoiets vind ik toch niet kunnen. Een zelden keer is zoiets gepast, maar niet in dit geval. Stuur je me via PM een screenshot? Ik geef dit zeker door.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box


@sb  schreef:

@Chrileba  schreef:

ps  een ijverige medewerker (Lieselot91) van Telenet heeft mij een berichtje gestuurd dat ze mijn titel van onderwerp heeft aangepast. Van "Telenet zet hun eigen mail in SPAM-box" naar " Aanbod Telenet-tv-zenders valt tegen". Mooie titel ? Misschien wel.


Misschien wel, maar zoiets vind ik toch niet kunnen. Een zelden keer is zoiets gepast, maar niet in dit geval. Stuur je me via PM een screenshot? Ik geef dit zeker door.


@Chrileba Bedankt voor de feedback, ik heb de titel van je topic terug aangepast. Maar heb het wel aangevuld met '+ feedback TV-box'. Je post gaat namelijk over meer dan enkel een e-mail van Telenet die in de spam folder is terecht gekomen. 

Ik wil toch ook even verduidelijken dat Lieselot hier als moderator geen foute actie heeft genomen. Op De Netweters worden titels van nieuwe topics dagelijks aangepast, zodat ze beter omschrijven wat er precies in het topic wordt gezegd of gevraagd. 70% van nieuwe topics krijgt een titel die niet aangeeft wat er in staat. Door de titels aan te passen of te verduidelijken, kunnen andere leden en zelfs niet-leden (via SEO) het topic alsnog terugvinden. Akkoord dat een titel kiezen voor dit topic niet gemakkelijk was, gezien er ook 3 verschillende onderwerpen in worden aangehaald: Telenet e-mail in spam, algemene TV-box feedback en feedback op de entertainment pakketten/aanbod. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box

@Suzy 

 

In dit kader misschien een vrijblijvende tip: beperk een topic tot één onderwerp. Heb je verschillende vragen die niks met elkaar te maken hebben, maak dan voor elke vraag een nieuw topic. Tenslotte staat daar geen beperking op en zijn ze niet betalend.

 

Misschien in de juiste bewoording iets om aan de algemene spelregels toe te voegen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes