Beantwoorden
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Defecte digicorder vervangen door TV-box

Stel je voor dat de digicorder niet meer naar behoren werkt ; wordt deze dan omgeruild met een refurbished/oude digicorder of met de nieuwe TV-box?

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
0 Likes
12 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Defecte digicorder vervangen door TV-box

Je krijgt terug een digicorder mee

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Defecte digicorder vervangen door TV-box

@Marcelleke  zou persoonlijk gaan voor de tv box. Is makkelijker in formaat en de opnames staan in de cloud . Heb 35 euro betaald en was het me zeker waard. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Defecte digicorder vervangen door TV-box

Idd. Je betaald € 35 maar dat is de TV box meer dan waard.

Never trust in Dust
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Defecte digicorder vervangen door TV-box

Simpel antwoord: Je krijgt een Digicorder in de plaats.

 

Langer antwoord: Je moet eerst weten wat je wil. Voor- en nadelen op een rijtje zetten en (niet) beslissen.

Laat je niet imponeren door fervente voor- of tegenstanders, noch van het ene, noch van het andere. Elke keuze die je voor jezelf maakt is de beste keuze.

Ex-Netweter
 

Defecte digicorder vervangen door TV-box

"Oude"klanten van Telenet krijgen als hun digicorder kapot is alleen maar een andere digicorder zolang dat er nog zijn als zij toch willen gaan voor de tv-box zullen zij €35 moeten betalen. Zelf aan de hand gehad eergisteren is de kabel van mij digicorder gesmolten toen ik vroeg achter de tv-box kreeg ik doodleuk het antwoord die kosten €35, ben nog altijd zeer kwaad omdat voor het zelfde was mijn huis afgebrand door die kabel

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Defecte digicorder vervangen door TV-box

@Ex-Netweter 

Ja en er zit voor de voeding nog steeds zo een brandbare adapter bij geleverd.🙄

Never trust in Dust
0 Likes
Ex-Netweter
 

Defecte digicorder vervangen door TV-box

@Domi1963 Het gaat mij er ook niet om dat die adapter nog steeds bij de tv-box zit het gaat om het principe 

0 Likes
Marcelleke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Defecte digicorder vervangen door TV-box

Het principe... ik vind het idd. oké dat men niet zomaar de digicorder gratis kan omruilen voor de tv-box maar ik huur de digicorder nu wel al een paar jaar.

Stel : 250 euro aankoop digicorder en voor het huren vroeg TN zo'n 9 euro/mnd. Dus 250/9=na 28 maanden afbetaald. Dat is dus iets meer dan 2 jaar. Al de huur er na is toch zgz. zakkenvullen?

Het komt mij niet op die 35 euro maar ik vind wel dat een end-of-life digicorder kosteloos vervangen mag worden?

¡ǝʅdɯᴉs ʇᴉ dǝǝʞ
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Defecte digicorder vervangen door TV-box

Die wordt ook kosteloos vervangen maar weer door een digicorder. TV box = €35,00🤑

Never trust in Dust
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Defecte digicorder vervangen door TV-box

@Marcelleke 

 

Wat die zakkenvullerij betreft: als er nooit iets gebeurt heb je gelijk, maar als uw gehuurde digicorder stuk gaat krijg je gewoon een andere. Uw gekochte kun je weggooien en een nieuwe kopen.

 

Beschouw het gewoon als een verzekering. En iedereen weet dat de digicorders niet het topsnufje van de markt zijn hé ....

 

Als je na X jaar de omnium op uw nieuwe wagen opzegt omdat hij niet meer nieuw is en je hebt niks voorgehad, dan is dat toch ook zonde van het geld hé ...

 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
SofieVDH
Ex-Moderator
Berichten: 4
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen!

Defecte digicorder vervangen door TV-box

Je krijgt inderdaad een "gewone" digicorder mee op dit moment als er iets misgaat. Voor een extra kost van €35 kan je bij het ruilen een TV-box krijgen, dat is zeker mogelijk. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSofie | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Defecte digicorder vervangen door TV-box

@Marcelleke 

Electronisch toestellen zijn het gevoeligst in het begin en vervolgens na meerdere jaren. Ga je niet akkoord met het model van Telenet, koop de Digicorder voor 250 euro. Ten opzichte van een gehuurd model heb je geen risico gedurende twee jaar. Na twee jaar heb je 9,20 x 24 = 220,80 euro bespaart op huur digicorder. Ten opzichte van uw aankoop heb je echter 29,20 euro meer uitgegeven. De 25e maand loop je dus een risico van 29,20 euro, de volgende van 20, de volgende van 10,80 en de 28e maand is uw risico nog 1,60 euro. Daarna  is de volledig winst voor u.  

Enkel de  klant heeft hier controle over. 

Het is wel zo dat deze redenering niet opgaat voor de tv-box omdat deze (nog) niet verkocht wordt.