Beantwoorden
DarkSins
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

Nvidia Shield en Telenet TV-app

Om de kosten wat te drukken van mijn abonnement, ben ik van plan een 2de Nvidia Shield aan te kopen en mijn telenet tv-box inleveren.  Op onze kamer heb ik reeds een Shield en de telenet app werkt perfect op dat toestel.  Beneden zou ik dit dus ook willen.  Is dit mogelijk?  Moet ik iets inboeten van zenders?

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nvidia Shield en Telenet TV-app

@DarkSins 

welk abonnement heb je?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nvidia Shield en Telenet TV-app

@DarkSins 

Opgelet! Wanneer je geen TV-box meer hebt zal je de Telenet TV app ook niet meer kunnen gebruiken.

Deze app is gekoppeld aan je TV-box.

https://www2.telenet.be/ontdektvapp

Je zal dan moeten overschakelen naar de Yelo app.  Zie post van @Wheng 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Nvidia Shield en Telenet TV-app

Ook om de yelo app te kunnen gebruiken is er digitale tv van telenet nodig. Enkel met digitale tv én een internetabonnement van Telenet kan je gebruik maken van de tv-apps. Yelo bij een digicorder/box of ci+, en de tv app bij een tvbox

 

Edit: niet te vergeten: TV Flow


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Nvidia Shield en Telenet TV-app

Met One kan je inderdaad je TV-box inleveren, en enkel je SHIELD toestellen gebruiken om TV te kijken, als je de optie TV Flow neemt ipv TV Iconic. Zo kan je inderdaad 10,5 Euro per maand besparen. Ik vermoed wel dat je beperkt bent tot maximaal 5 toestellen om de app te gebruiken (dat is nu ook zo). 

Ex-Netweter
 

Nvidia Shield en Telenet TV-app


@dsuls  schreef:

Met One kan je inderdaad je TV-box inleveren, en enkel je SHIELD toestellen gebruiken om TV te kijken, als je de optie TV Flow neemt ipv TV Iconic. Zo kan je inderdaad 10,5 Euro per maand besparen. Ik vermoed wel dat je beperkt bent tot maximaal 5 toestellen om de app te gebruiken (dat is nu ook zo). 


Maar er zitten ook veel minder zenders in flow. Maar 14 tegen 80 in Iconic.