|
25.723
netweters
|
159.232
antwoorden
|
|
21.465
vragen
|
De laatste weken dagelijks problemen bij het bekijken van opnames of uitgesteld kijken (gewoon Tv-kijken lukt wel): constant meldingen "bufferen", "netwerk overbelast".
Ik had juist via mytelenet een chat geopend, nog wel een reactie gezien maar blijkbaar ligt mytelenet er uit tot morgenavond.
Toevallig tussen 18.00 uur en 22.00 uur dat kan zijn
Druk even op pauze en wacht even dan druk terug helpt af en toe
Kan wel, ik zal morgen eens verifiëren.
Maar we hebben onze tv-box toch al een hele tijd en de problemen doen zich nog maar sinds de laatste maanden voor, dus er moet toch ergens iets aan de hand zijn. En zo'n 20 hangs op een avond is echt niet zo leuk!
Tv-box verbonden met UTP-kabel of Wifi?
Ben nu al 4jaar bij tv vlaanderen met decoer als met de app nooit geen problemen kheb telenet tv buuten gewipt 6techniekers langs geweest en was altijd tzelfde de ene technieker zei dit en dat en de andere zeiden dat iets anders tlag aan de kabels zeiden ze ook allemaal karie tv vlaanderen is nu aangesloten met dezelfde kabels van telenet en daar is geen problemen met de tv box van tv vlaanderen
Er zijn de laatste tijd veel nieuwe klanten bijgekomen en de node kast kan dit niet aan
Volgend jaar zal dat minder zijn er zou plaats vrij komen
Je bent niet alleen met dit probleem en andere aanbieders klagen er ook van
Op de gsm zal er geen probleem geweest zijn om tv te kijken
Maar als netwerk overbelast is kan je niet veel doen dan maar wachten of tijdelijk iets anders nemen maar niet op de coax kabel wand dan blijft het zelfde