Beantwoorden
wginneke
Freshman Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Problemen met digitale tv

De laatste weken dagelijks problemen bij het bekijken van opnames of uitgesteld kijken (gewoon Tv-kijken lukt wel): constant meldingen "bufferen", "netwerk overbelast".

Ik had juist via mytelenet een chat geopend, nog wel een reactie gezien maar blijkbaar ligt mytelenet er uit tot morgenavond. 

9 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Toevallig tussen 18.00 uur en 22.00 uur dat kan zijn 

Druk even op pauze en wacht even dan druk terug helpt af en toe 

wginneke
Freshman Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Kan wel, ik zal morgen eens verifiëren. 

Maar we hebben onze tv-box toch al een hele tijd en de problemen doen zich nog maar sinds de laatste maanden voor, dus er moet toch ergens iets aan de hand zijn. En zo'n 20 hangs op een avond is echt niet zo leuk!

Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

Tv-box verbonden met UTP-kabel of Wifi?

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@wginneke er zijn de laatste maanden ook veel problemen met drukte op de nodes in de buurten met snelheidsverlaging tussen 19 en 23 uur wat dit ook kan veroorzaken.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
Kelly001
Experienced Weetjesweter
Topicwurm! Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Ben nu al 4jaar bij tv vlaanderen met decoer als met de app nooit geen problemen kheb telenet tv buuten gewipt 6techniekers langs geweest en was altijd tzelfde de ene technieker zei dit en dat en de andere zeiden dat iets anders tlag aan de kabels zeiden ze ook allemaal karie tv vlaanderen is nu aangesloten met dezelfde kabels van telenet en daar is geen problemen met de tv box van tv vlaanderen

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Er zijn de laatste tijd veel nieuwe klanten bijgekomen en de  node kast kan dit niet aan 

Volgend jaar zal dat minder zijn er zou plaats vrij komen 

Je bent niet alleen met dit probleem en andere aanbieders klagen er ook van 

luc55
Experienced Meesterweter

Op de gsm zal er  geen probleem geweest zijn om tv te kijken 

Maar als netwerk overbelast is kan je niet veel doen dan maar wachten of tijdelijk iets anders nemen maar niet op de coax kabel wand dan blijft het zelfde 

Kelly001
Experienced Weetjesweter
Topicwurm! Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag

Twas nog met kabel zoals ik zei zes techniekers langsgeweest bleeft het tzelfde was het beu nu met tv Vlaanderen kga niet te luid roepen maar tot nu toe hebt ik geen probleem 

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Als je leestekens gebruikt is het duidelijk wat je schrijft. Ik was het beu nu met tv-vlaanderen. Oei dat lijkt me in tegenspraak met wat je vroeger schreef. Dus bedoel je Ik was het beu. Nu met tv-vlaanderen.

De boeren van Noord-Holland hebben tien vingers aan elke hand vijf en twintig aan handen en voeten samen.

Bovenstaande zin is correct als je de leestekens op de juiste plaats zet.