Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Raar antwoord van Telenet over levering TV-box in WIGO

Hierna volgt het antwoord op mijn vraag waarom ik al 3 weken wacht op een tv-box (nieuwe Wigo).

 

Dan om eens te kijken naar de TV-Box, het is inderdaad niet de bedoeling dat je er 5 gaat aankrijgen, 1tje was al leuk geweest denk ik. Ja wij hebben geen zicht op de stock van de TV-Boxen en de meeste winkels schakelen hun telefoon door naar de klantendienst omdat het in de winkel gewoon veel te druk is. Nu ik begrijp 1 ding wel niet, Yves. Je zegt dat je speciaal een TV-BOX hebt gevraagd omdat je enkel wifi hebt, komt er dan geen coax uit de muur? De aansluiting van onze digicorder en TV-Box is eigenlijk nog steeds hetzelfde, voor beide heb je nog steeds een coax nodig. Xxxxxxx(voornaam medewerker)

PS: die 5 was een antwoord op mijn opmerking dat de medewerker er ook een ging opsturen (zoals de vorige 4 die mij dit beloofden) waarop ik zei dat hij dit niet moest doen omdat ik er geen 5 moest hebben 😉

 

Mijn antwoord:

Jawel. Coax ligt er voor het tv-signaal. Maar voor de activatie, de interactiviteit, de tv-gids, films en series op aanvraag, enz... heb je wel internet nodig. Ofwel rechtstreeks van de modem naar de box of corder. Niet mogelijk(modem staat in andere ruimte)Ofwel via powerlines, zit met verouderde elektrische leidingen en dat geeft problemen (door ondervinding), ofwel via WiFi (enkel de nieuwste tv-box).


Daarna geen antwoord meer.

Mvg,

Yves

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Soms krijg je een raar antwoord van de helpdesk.

Tags (1)
0 Likes
0 reacties