Beantwoorden
Voordeke
Freshman Meerweter
Berichten: 64
Warming up? De vlam zit erin. Say what?! On a roll...

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

Probeer de wielerwedstrijden op te nemen in serie. Dat lukt slechts voor 1 dag. Hierdoor moet je vooraf  ieder dag programmeren.

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

Dit kan komen doordat er ook niet bij elke wedstrijd een correcte link is in het achterliggende systeem per wedstrijddag. Zo staat er bij wielerwedstrijden in plaats van de naam soms gewoon bijvoorbeeld: "Wielrennen vanuit Italië" ipv de wedstrijdnaam. Ik denk dat het daarmee te maken zal hebben dat de info niet volledig wordt aangeleverd.

0 Likes
Voordeke
Freshman Meerweter
Berichten: 64
Warming up? De vlam zit erin. Say what?! On a roll...

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

Ronde van Turkije, Ronde van Baskenland, Ronde van Valencia staan wel duidelijk in het programmaschema.

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

@Voordeke Vrees ook dat het ligt aan de info dat ze binnenkrijgen, elke donderdag wordt deze vernieuwt als er nieuwe info is, of dat Eurosport zelf niet op tijd de juiste info soms kan leveren, er is idd soms weinig info voor handen in de EPG.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

@Voordeke 

Krijg je niet de keuze "serie opnemen" of krijg je die wel maar wordt er maar één aflevering opgenomen?

Hier krijg ik althans de keuze "serie opnemen" wel op de TV-box en Telenettv.be.

0 Likes
Voordeke
Freshman Meerweter
Berichten: 64
Warming up? De vlam zit erin. Say what?! On a roll...

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

Bedankt voor je antwoord.

Ik krijg inderdaad de keuzemogelijk "serie opnemen", maar er wordt maar één aflevering opgenomen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

@Voordeke 

Misschien dat de herhalingen van deze koersen (o.a. op de dag zelf) de boosdoener zijn.

Als je een serie-opname plant zou ik vertrekken vanaf de LIVE uitzending in de TV-gids.

0 Likes
Voordeke
Freshman Meerweter
Berichten: 64
Warming up? De vlam zit erin. Say what?! On a roll...

Serieopnames bij Eurosport lukt niet

Zal dat eens uittesten!

0 Likes