Beantwoorden
Ex-Netweter
 

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Ik probeer op zondag CNN : State of the union op te nemen. Dat is me al 3 weken op rij niet gelukt. Het staat ook niet bij 'Geplande opnames'. Bij de vorige digicorder kon ik dat nog manueel doen, maar dat kan ook al

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV box neemt niet op.

0 Likes
33 reacties
alien51
Freshman Meerweter
Berichten: 77
De vernieuwde WIGO? De vlam zit erin. Goed bezig! Complimentendag

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Zal niet veel helpen. Zoals eerder geschreven, dat was ook niet mogelijk met de vorige digicorder. 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

manueel doen gaat nog op digicorder.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

@luc55 het is een tv box dus geen digicorder en daarop kan je geen manuele opnames doen 😉 

dus probleem blijft.

maar vreemd dat een simpele opname via EPG niet kan op CNN.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Dit kan wel met andere programmas op deze zender , maar niet alle .Hoe kan dat ?Kan iemand dit ook eens proberen met een TV Box ?Op zondag dus , CNN : Stat of The Union.

0 Likes

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

@Ex-Netweter 

Ik kan zonder problemen een opname plannen (serie en/of aflevering) zondag 26/12 om 15u00 CNN "State of the Union" met een TV-box (V1).

 

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Bedankt , dit maakt het nog raarder...

0 Likes

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Hallo Telenet, wat nu? 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Hallo @Ex-Netweter als je daar een antwoord op wil dan betse de klantendienst contacteren. Wij kunnen er geen antwoord op geven op je vraag. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

De SERIE van dat programma kan niet opgenomen worden , individuele opname wel.Dus ik moet telkens er aan denken om dit te doen.

0 Likes

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

@Ex-Netweter nogmaals Telenet zal hier niet reageren 😉 dus je mag hier nog 1001 keer posten zolang ge niet eens naar de klantendienst belt zal het niet opgelost raken. hier zal niemand u nog kunnen helpen...

0 Likes
alien51
Freshman Meerweter
Berichten: 77
De vernieuwde WIGO? De vlam zit erin. Goed bezig! Complimentendag

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Heb ik gedaan. 'Niets aan te doen' was het antwoord. Als ik mijn TV Box inruil voor een digicorder, krijg ik dan mijn €50 terug? 

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

@alien51 wat denk jezelf 😉

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

@Ex-Netweter 

Had nu even wat meer tijd en heb ook eens geprobeerd voor een serie opname in te plannen en dat is gelukt. Kan zelfs opnemen tot en met 10 Januari zie ik net. Heb ook de Tv -box en kan dus een serie opname inplannen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Even tussendoor, kort intermezzo:

 

Ik zie hier berichten van zowel @Ex-Netweter als van @alien51 . Wanneer ik de teksten lees ziet het er uit alsof dat één en dezelfde persoon is, die dus twee nick's door mekaar gebruikt. Maar is dat ook zo? Of zijn het effectief twee verschillende personen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

TV-box neemt al 3 weken opname op CNN niet op

Dat is dezelfde persoon. Ik heb altijd problemen met de mail van Telenet. Gmail werkt wel altijd. 



StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Ik heb, zoals gevraagd, de reactie hierop verplaatst naar een nieuwe thread. Daar kunnen we verder gaan. De nieuwe thread kan je hier vinden.