Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV-box start opnieuw van zelf op

Mijn Tv-box heeft kuren deze week en wel de volgende geen beeld op tv meer tv valt uit dan TV-box uit en lichtje wordt rood krijg dan op tv het beeld van Welkom enz. en even geduld en plots werkt weer alles is deze week een drie tal keren gebeurd.Wat te doen,Tv-box ruilen?

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

TV-box start opnieuw van zelf op

@Johny-1950 

Herstart de tv-box eens met de knop achteraan.

Komt het nog terug: zet de tv-box dan terug naar fabrieksinstellingen.

Zorg ook dat alle verbindingen in orde zijn. Trek eventueel alle kabels eens uit en steek ze terug in.

Zorg bij herstarten dat beide toestellen uit staan. Niet een uit en een aan.

Voor omruilen zou ik nog even wachten. Als het (maar) drie keer per week gebeurt is dat wel vervelend maar niet onoverkomelijk. En er kan ergens iets mis zijn dat niets met uw tv-box te maken heeft.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

TV-box start opnieuw van zelf op

Zou het ook niet kunnen dat je tv-box een update binnen krijgt en hiervoor moet herstarten en dat hij nog een aantal moet doen. Zou het toch nakijken. Als het niet meer voorkomt zal het eerder dat zijn. Het lijkt echt alsof een update is gedownload en geinstalleerd en hij een herstart moet doen

Stefan Groenen
0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box start opnieuw van zelf op


@Johny-1950  schreef:

Mijn Tv-box heeft kuren deze week en wel de volgende geen beeld op tv meer tv valt uit dan TV-box uit en lichtje wordt rood krijg dan op tv het beeld van Welkom enz. en even geduld en plots werkt weer alles is deze week een drie tal keren gebeurd.Wat te doen,Tv-box ruilen?


Heb ik hier al maanden last van. Zelfs de tv-box omgeruild en nog doet ie het...

Welke tv heb je toevallig? Ik heb een Sony smart tv.

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

TV-box start opnieuw van zelf op

Ik heb dit probleem ook, sinds de 4.25 update. Het gebeurt zo'n 2 à 3 keer per week.

 

Ik heb al een factory reset gedaan, maar dat heeft niet geholpen.

 

Zeer irritant.

dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

TV-box start opnieuw van zelf op

Een beetje off-topic, maar ik heb heimwee naar de TV-box van vóór de 4.21 update.

Ik was één van de testers, dus ik had de TV-box al voordat hij voor alle abonnees beschikbaar was. Hij werkte prima (en ik was er heel tevreden over), tot de 4.21 update. Toen begonnen mijn problemen met HDMI switching (zie mijn vorig gerapporteerde probleem ), en nu met 4.25 heb ik dus het probleem dat hij willekeurig uitvalt (en terug een langzame start doet nadien).

 

0 Likes
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

TV-box start opnieuw van zelf op

Een LG smart tv ik heb nog altijd problemen nog niet opgelost.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

TV-box start opnieuw van zelf op

Na bijna twee jaar gebruik, tijdens terugkijken opname "spontane" herstart van TVbox....best gek. Softwareversie is zelfde gebleven....Om de twee jaar daar kan ik mee leven, maar hopelijk geen besmetting.

0 Likes
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

TV-box start opnieuw van zelf op

Nog even een kleine follow-up, mochten mensen met hetzelfde probleem dit onderwerp tegenkomen.

 

Mijn probleem is opgelost! Ik heb de Telenet klantendienst gecontacteerd, en zij hebben een synchronisatie gedaan van de gegevens van de smartcard in de decoder met de gegevens in hun systeem. Daarna heb ik dit probleem niet meer gehad.

 

Dus mensen die hetzelfde gedrag zien: even de Telenet klantendienst contacteren met deze info!

 

 

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

TV-box start opnieuw van zelf op

@dsuls bedankt om je oplossing te melden hier.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.