Beantwoorden
DeKleine
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV App werkt niet meer sinds 14 dagen

Sinds 2 maand de nieuwe tv box in gebruik ! super tevreden van tot hiertoe ! maar de bijkomende tv app werkt niet meer sinds een 2 tal weken 

niet over web browser (Edge Chrome of Firefox) zo ook niet op geen van alle toestel van Samsung (tablets of smartphone) of Iphone 

Ik gebruik deze app op de Chromecast voor tv te kijken op de Camping dus geen tv momenteel !

Uitleg Telenet klantendienst is dat bepaalde aantal klanten niet kunnen inloggen wegens storing (serieuze storing al ze er al zolang van op de hoogte zijn)

dus zou graag weten of er nog veel mensen zijn die dit voor hebben of al een oplossing van dit probleem gekregen hebben ?

0 Likes
3 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet TV App werkt niet meer sinds 14 dagen

@DeKleine 

Het enige extra dat ik je kan voorstellen is, probeer eens het cache geheugen van je app te wissen, deïnstalleren, en terug installeren.

Als dit niet lukt, zul je jammer genoeg wat geduld moeten hebben. Iedereen heeft dit wel eens voor, denk dat ze dat in stukken doen zodat niet iedereen ineens er niet meer op kan. Kwestie van zo verbeteringen en aanpassingen te doen aan hun service en producten misschien?

Daar heb jij inderdaad nu geen boodschap aan, kan je misschien aanraden om de apps van vtmgo, goplay en dergelijke andere te gebruiken ondertussen. Deze zijn gratis en dan heb je toch iets te zien.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

DeKleine
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Telenet TV App werkt niet meer sinds 14 dagen

Beste lag niet aan de installatie of cache geheugen maar instellingen bij Telenet ! 

Na de 3 de maal in evenveel weken een boos telefoontje gedaan te hebben naar de klantendienst was het een dag later hersteld ! 

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet TV App werkt niet meer sinds 14 dagen

@DeKleine 

Allereerst tof dat het opgelost geraakt is. Je mag van geluk spreken dat het maar dat was.

Hier op Netweters zijn al andere gevallen gepasseerd, waar alles is getest en onderzocht en ze niet weten waar te zieken als alleen een laatste oplossing een ganse drukke baan opensmijten, maarja dat is geen oplossing voor hun.

Fouten maken we allemaal is, en ja soms kan het gebeuren dat ze wel zeggen dat alles in orde is of zij geen fouten zien, maar ondertussen niet hebben gecheckt.

Ook kan het voorvallen dat je een probleem wil oplossen, en je maar verder en verder kijkt dan je neus lang is en het juist op puntje van je neus ligt.

Kun jij dan jouw laatste berichtje aanduiden als oplossing als dit gaat?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes