Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Telenet TV-app downloads werken niet

Wij hebben een abonnement thuis (basisaanbod+play more+play sports) en 1 aan zee (basisaanbod) op de diensten van Telenet. We hebben op beide plaatsen een tv-box.

Ik kan films downloaden op mijn Samsung S9, hiervoor log ik in en kies ons thuisadres (download niet mogelijk met het adres aan zee).

probleem nu is dat ik bijna altijd de melding krijg “niet beschikbaar” als ik een film wil bekijken (ingelogd met thuisadres).

ligt het aan het feit dat ik regelmatig uitlog om dan opnieuw in te loggen met ons ander adres omdat ik zo opnames kan bekijken die op de andere tv-box zijn opgenomen ?

wie kan helpen - tips geven zodat je de gedownloade films,kan bekijken ?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Telenet tv app downloads

0 Likes
11 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app downloads werken niet

@Ex-Netweter 

Alle opnames zijn gelinkt aan je gebruikersadres en login, alsook downloads van de films, je zal dus zo verder moeten werken met veranderen van login.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Telenet TV-app downloads werken niet

Dat doe ik ook. Download ze onder ons thuisadres en probeer ze dan te bekijken onder ons thuisadres, maar daar krijg ik de foutmelding. Heb al van alles geprobeerd, helaas. Kan toch niet dat er een probleem is omdat je deze niet dezelfde dag bekijkt, je hebt 30 dagen (dacht ik).

heb de downloads al verwijderd, opnieuw gedownload maar dan lukt het ook niet. Ben al zover dat ik ook een fout kreeg omdat ik al te dikwijls dezelfde film gedownload had !

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app downloads werken niet

@Ex-Netweter 
kan zijn dat er rechten opties op zitten dat je ze niet kan bekijken als download, nog nooit getest eigenlijk hier.

ga het eens testen.

update: net eens getest en kan niks downloaden in de Telenet tv app van uitgezonden films, 

kan enkel kiezen voor opnemen en live terug kijken.

ben je zeker dat je op de juiste login zit ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet TV-app downloads werken niet

@Ex-Netweter Als je er internet hebt en je verhuurt niet aan zee zou je kunnen een apple tv zetten, en de tv app gebruiken met uw inloggegevens van thuis.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet TV-app downloads werken niet

Ik kan programma’s opnemen op beide plaatsen en deze ook bekijken via de tv-app (mits overschakelen tussen de 2 adressen).

enigste probleem is dus dat ik de gedownloade films niet kan bekijken op mijn gsm (niet online en ook niet offline wat de bedoeling is)

0 Likes

Telenet TV-app downloads werken niet

Zou raar zijn dat er rechten zijn en je de film wel kan downloaden. Je zou dan al een foutmelding moeten krijgen voordat je deze download (volgens mij).

probeer eens :

in Telenet tv-app, tv-theek, films (series ook mogelijk blijkbaar), Vlaams (voorbeeld), kan je downloaden, 10x de mol(voorbeeld omdat dit slechts 43minuten duurt).

 

films/series kan je bekijken onder mijn tv, downloads.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app downloads werken niet

@Ex-Netweter 

Net eens geprobeerd met iets gratis in de tv theek en heb geen optie om iets te downloaden, kan het enkel bekijken op de tv box of op de app zelf.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2262
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet TV-app downloads werken niet

Dat is een van de nadelen van een TV-box. Je kan nooit een opname bekijken van een TV-box op een ander adres.

Oplossing : alle opnames op beide TV-boxen programeren.

Bij een digicorder was dit eenvoudiger : gewoon meenemen naar het ander adres.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet TV-app downloads werken niet

@Janneke_Dust Denk dat je vraagsteller niet goed snapt wat die wilt, 

de opnames zijn geen probleem voor hem door van account te wisselen, 

je kan de opnames van je tv box altijd ergens anders bekijken via de app, dat is wat jij tegen spreekt.

het probleem van de vraagsteller is dat die niet de dingen vanuit de tv theek kan bekijken na download, 

deze optie vind ik nergens terug op de tv app met een tv box op m’n iPhone bv.

en als dit al op een toestel kan is dat beperkt tot 48 uur, daardoor vrees ik dat dit probleem ontstaat, de kijk rechten zijn verlopen telkens.

maar kan dit niet testen want heb nergens die optie in de app op m’n iPhone om iets te downloaden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
1982MARC
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Telenet TV-app downloads werken niet

Je kan opnames van tv boxen waarvan 1 op een ander adres staat, bekijken via de app. Gewoon uitloggen en opnieuw inloggen. Dan moet je selecteren welke account/abonnement je wilt en afhankelijk hiervan bekijk je alle opnames van al je tv boxen. Natuurlijk zolang ze aan je account gekoppeld,zijn.

0 Likes
LINALILY24
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Telenet TV-app downloads werken niet

Hallo,ik zit al met dit probleem van eind juni 22 omdat ik nl films wou downloaden voor op het vliegtuig ,maar dat lukte niet,geeft nl aan dat ze gedownload zijn maar er staat niks op.

er staat de melding je hebt nog geen films of serie gedownload.Telenet gebeld en ze hebben een dossier geopend ,ze hadden mij blijkbaar op verlof gebeld maar ik heb zelfs geen telefoon,sms of mail ontvangen daarover,hebben ze dus het dossier afgesloten.IK heb dus weer gebeld en was blijkbaar een vergissing,weer dus het dossier geopend ,ik hoor daar dus niks meer van,of je nu belt ,whatsapp of mail stuurt,geen antwoord en steken ze dus hun kop in het zand.bij wie ik nog terecht kan weet ik niet,het enige wat telt geld ontvangen.

Ik voel me een nummer en geen mens ,ook al ben ik bij Telenet van in het begin .

hopelijk komt er een oplossing 

 

0 Likes