Beantwoorden
Gijs90
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV-app op Apple TV: sectie niet beschikbaar-foutmelding

Ik heb deze week Apple TV 4K gekocht. Om de Telenet tv app te kunnen gebruiken op een 2e tv. 

echter heb ik problemen om mij aan te melden. Je moet eerst een QR code scannen en dan verschijnt er een code die je moet ingeven in de Telenet tv app. Nu mijn probleem is...

 

het scannen van de QR code lukt en de code verschijnt op mijn tv. Maar dan wordt je via een link ( Safari ) doorgestuurd naar de Telenet tv app om de code in te geven. Maar dan krijg is plots de melding dat deze sectie niet beschikbaar is. 

weet er iemand wat het probleem is? En wat de oplossing kan zijn. 

dank u vriendelijk. 

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Apple TV - Telenet tv app

0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter
 

TV-app op Apple TV: sectie niet beschikbaar-foutmelding

Hallo @Gijs90 , mijn buurman heeft dit ook meegemaakt met zijn  tv en de oplossing was , zelfs na tussenkomst van mij 😉, bellen naar 015/666666. Na een kwartiertje was het opgelost. Volgens de persoon van de klantendienst lag dit aan het feit dat zijn digitaal tv abonnement niet goed geconfigureerd was. Of dit zo was laat ik in het midden, maar het was wel,opgelost.

 

Mvg,

Yves

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

TV-app op Apple TV: sectie niet beschikbaar-foutmelding

Ik had dit probleem ook, maar dan moet je gewoon even terug naar Safari gaan (nadat de TV app automatisch werd geopend), pagina herladen en dan werkt het gewoon normaal. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

TV-app op Apple TV: sectie niet beschikbaar-foutmelding

Goed om weten @m-jan20 , bedankt.

 

Yves

0 Likes
Gijs90
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV-app op Apple TV: sectie niet beschikbaar-foutmelding

Hallo @Ex-Netweter, ik heb afgelopen dinsdag al eens naar de Telenet klantendienst gebeld. En normaal ging er een technieker mij contacteren binnen de 1 á 2 werkdagen. Maar tot op vandaag nog niets gehoord van Telenet. 

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-app op Apple TV: sectie niet beschikbaar-foutmelding

@Gijs90 , blijven terugbellen zou ik zeggen. Maar probeer anders de tip eens van @m-jan20 . Deze klinkt zeer plausibel en... baat het niet...enz

 

Mvg

Yves

0 Likes
Gijs90
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

TV-app op Apple TV: sectie niet beschikbaar-foutmelding

Ja dat ga ik straks zeker eens proberen. 

0 Likes