Beantwoorden
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Om de Telenet TV-app op de verschillende platformen (Android, iOS, Android TV, Apple TV en Web) meer in lijn te brengen met elkaar en klaar te maken voor de toekomst hebben we een aantal vernieuwingen aangebracht. Ook zijn er in de achtergrond van de apps een heleboel verbeteringen uitgevoerd. En werden er zelfs wat vervelende bugs opgelost.

Daarom zijn we opzoek naar Telenet TV klanten die graag de nieuwste versie in beta al willen uitproberen.

Wat moet je doen?

Android en Android TV
Stuur je Google Account via een privébericht naar @HaroenR. Dan voegen we je toe aan het beta programma van de Telenet TV-app. Je ontvangt van ons een link om de app via Google Play te downloaden.

iOS en Apple TV
Installeer de Testflight app op je iPhone, iPad of Apple TV en ga vervolgens naar onderstaande link om de beta app via Testflight te downloaden.

Join iOS / Apple TV beta via: https://testflight.apple.com/join/nYWzw0px

Feedback via Netweters
Merk je bepaalde problemen op of vind je iets dat echt niet werkt? Dan kan je dit gewoon melden via dit topic. Het Telenet TV-app team zal dit verder opvolgen.

Beta programma verlaten
Zowel Google als Apple bieden je de mogelijkheid om het beta programma te verlaten. Dat kan je doen via Google Play of Testflight. Hierna moet je wel de Telenet TV-app verwijderen en de officiële versie uit de store terug installeren.

Bedankt voor je interesse!

Het Telenet TV-app team

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Test mee aan de vernieuwde Telenet TV-app

107 reacties
JeffreyM89
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Say what?! Wereld gedichtendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Test de Telenet TV-app in beta

Is er ook zo'n test-programma voor de Telenet TV Flow app?

Wil zo snel mogelijk een oplossing voor het herhaaldelijk opnieuw inloggen op een apple tv meerdere keren week.

 

Niet echt praktisch met kinderen die tv willen kijken...

HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag @JeffreyM89

 

Dit beta programma is enkel voor de Telenet TV-app in combinatie met de TV-box. Dus niet voor flow. Zover ik weet loopt er voorlopig geen traject voor flow om in beta apps te testen. 

Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Test de Telenet TV-app in beta

Hallo,

 

ik heb mij net aangemeld voor dit uit te testen via mijn iPhone, iPad en Apple TV.

 

ik heb al ondertussen 2 puntjes die ik graag aan jullie wil melden:

 

- bij de beschrijving staat dit: “Via de Telenet TV app kijk je overal in de EU live tv, opnames of films en series via wifi, 3G of 4G.” Natuurlijk is nu ook 5G erbij gekomen 😉

- is mis momenteel de functie 'Tv‑aanbieder' via Apple maakt informatie over je tv‑abonnementaccount toegankelijk en uitwisselbaar voor je tv‑aanbieder en apps van derden, zodat je maar één keer hoeft in te loggen op je tv‑aanbiederaccount om vanuit apps van derden automatisch toegang te krijgen tot de programma's, films en ander materiaal die deel uitmaken van het abonnement van je tv‑aanbieder zonder elke keer opnieuw in te hoeven loggen.

HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag @Jamingo,

 

Die copy kan zeker en vast herbekeken worden. De tv-aanbieder, hiervoor is een partnerschap met Apple nodig. En dat is er op dat vlak niet tussen Telenet en Apple. Wat daar in de toekomst aan kan veranderen, dat weet ik niet. 

Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Test de Telenet TV-app in beta

Dit is via mijn Apple TV, een zwart scherm  😅

653F4EAB-A0C6-43C6-A524-829593743651.jpeg

ook kan ik de catalogus niet bekijken, bij het aanklikken gebeurd er niks 

1699325B-04A6-44D9-BAE0-0169D90BF0EE.jpeg

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag @Jamingo

 

Bedankt voor je melding. Dit zijn twee gekende issues. Deze categorieën zijn niet beschikbaar in de huidige app. Maar wel op de tv-box. De TV-Theek van de app zal dus in de toekomst meer op die van de box lijken. Tegen de officiële lancering zou dit opgelost moeten zijn.

Jap
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten?

Test de Telenet TV-app in beta

Hallo,

Ik heb de beta-app deze ochtend geïnstalleerd op mijn Chromecast with Google TV. Alles lijkt voorlopig veel beter te werken dan vroeger, maar ik heb al één vraagje. De Yelo-app die ik vroeger gebruikte, en naar ik begrijp ook de Telenet TV app, speelde voor zover ik weet de meeste Vlaamse zenders in 1080p (Full HD) af. Toen ik deze ochtend testte (met de superhandige functie die videodetails op het beeld toont), waren alle zenders echter in 720p. Mijn verbinding is 400mbps down en de Chromecast zelf haalt makkelijk 200mbps+ down, dus aan mijn verbinding zal het normaal gezien niet liggen. 

Is hier een verklaring voor?

0 Likes
BrianM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Complimentendag Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Test de Telenet TV-app in beta

Beste,

Na het meer dan een half jaar te moeten doen met een quasi onbruikbare Android TV app van Telenet TV op mijn Chromecast with Google TV werkt het eindelijk terug goed.

Dit dankzij de recente beta update.

Kritiek: meer dan 6 maand voor een bug waar vele klanten mee te maken hadden is echt niet oké.

Positieve feedback: Telenet heeft het wel in orde gekregen.

 

Bedankt!

 

 

 

 

nicokalden
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Test de Telenet TV-app in beta

Ik heb de beta nu een aantal weken in gebruik. Tot op heden geen gedoe en eerder geconstateerde functionele beperkingen zijn (in mijn configuratie) opgelost.

Compliment ook voor de vormgeving!

Stel het nog steeds op prijs van Telenet te mogen vernemen waarom we meer dan een half jaar hebben moeten wachten op het oplossen van een probleem dat al in de herfst van 2021 bekend was. Persoonlijk vermoed ik dat toen al door Telenet ontwikkeld werd aan de nieuwe software en geen energie meer is gestoken in oplossen van problemen in de bestaande software. Op zich een keuze waar wat voor te zeggen is, maar dan had ik het wel op prijs gesteld als dat in alle openheid was gedeeld. 

Al met al: Telenet gefeliciteerd met de nieuwe, mooie, functionele TV app.

 

JeanS
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Complimentendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag Haroen, in de beta versie is het niet meer mogelijk om een programma dat al aan het uit zenden is van het begin af te bekijken of te starten. Als het programma gedaan is dan lukt het wel. 
Gr

0 Likes
RPhil29
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Test de Telenet TV-app in beta

Ik test momenteel de Android TV app op de nieuwe Google Chromecast. Bij mij werkt de app redelijk sloom ivm de vorige versie. Bij het opstarten draait het cirkeltje langer om alles te laden. Ook het zappen gaat haperig. Als je met de pijltjes navigeert naar een andere zender, dan verschijnen soms de logo's niet maar enkel de naam (na enige tijd verschijnt het logo dan wel, maar dat bedoel ik met sloomheid). 

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag @Jap,

We zijn momenteel nog bezig aan het implementeren van de 1080p streams voor de Telenet TV-app. Dit vraagt een andere configuratie dan voor Yelo. Maar komt er snel aan.

Goed opgemerkt! Maar nog even geduld dus 😉

HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag @RPhil29

Bedankt voor je melding. Kan jij via de Google TV settings de gebruikte storage en cache van de Telenet TV-app even meegeven aub? Dit kan je eventueel doen door een foto te sturen via een privébericht aan mij.

0 Likes
HaroenR
Experienced Meerweter
Berichten: 118
YUGO op Android TV De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test de Telenet TV-app in beta

Dag @JeanS

Dat zou normaal moeten lukken door op het drie bolletjes menu te klikken tijdens het live kijken en dan op "Vanaf bekijk kijken" / "Start opnieuw" te klikken.

Deze functie is beschikbaar bij elk event dat via terugkijk tv beschikbaar is.

0 Likes