|
25.723
netweters
|
159.231
antwoorden
|
|
21.465
vragen
|
Er af gooien en terug op nieuw installeren dit werkt meestal
@dannyro hier geen problemen, je zal het bij je eigen toestel moeten zoeken 😉 eens afgooien en terug installeren kan helpen.
anders eens kijken op je toestel of je geen onnodige bestanden kan verwijderen dat plaats innemen, zoals tijdelijke downloads enz, cache eens opkuisen.
Voor de duidelijkheid, het gaat over de webversie op de op de Mac....
@dannyro ok, op de iPhone werkt die perfect en idd in safari op de MacBook laad die zeer traag op, alsook eens met firefox op de MacBook getest en daar laad die ook traag in eens ingelogd.
moet dus iets zijn met de webversie gerelateerd aan de MacBook of apple, misschien verscherpte beveiliging op MacBooks.
misschien dat de @Moderator meer info kan verkrijgen of er iets is veranderd aan de webversie met werking op de MacBook (Apple).
Wat is er aan de hand met de TV-app, gebruik deze op PC met chrome nog geen grote problemen gehad maar nu de laatste dagen na opstarten en vrij lang wachten,
kan ik zien wat ik wil maar als ik van kanaal wissell loopt de app compleet vast en moet ik F5 of chrome herstarten doen.
Zeer vervelend, want als je bv tussen twee sport wedstrijden schakelt ben je altijd serieuze stukken kwijt.
Allemaal al gedaan, als ik durf scherm verlaten zit de app vast, of een ander tabblad openen app vast.
Idd, en vast lopen ook, valt op is update geweest vorige week dacht ik.
Zal iets met de update te maken er zijn nog mensen
En de telenet website loopt niet goed zal maandag avond in orde zijn