Beantwoorden
Jan14
Professional Weetjesweter
Berichten: 49
De vlam zit erin. π-DAY! Say what?! On a roll...

Verlenging play more tijdens testfase

 

Hallo,

 

Weet er iemand tot wanneer de testfase (en bijgevolg gratis play more) momenteel gepland is?

Ik heb, zoals iedereen waarschijnlijk, wel de mail gekregen dat deze verlengd is, maar nog geen nieuwe einddatum.

Kwestie van te weten of ik nog een nieuwe serie kan beginnen kijken of niet😊

 

Jan

0 Likes
20 reacties
Billy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
π-DAY! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Verlenging play more tijdens testfase

Net gebeld met Telenet klantendienst. Ik kreeg de boodschap dat deze maand play more gratis is maar dat ze het niet automatisch zullen stopzetten bij het einde van de testfase. Ik uitte mijn bedenkingen en kreeg het advies eind maart zelf even terug te bellen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Verlenging play more tijdens testfase


@Suzy  schreef:

... Je mag er zeker van zijn, zodra de testfase stopt, wordt Play More achterliggend door Telenet stopgezet, onafhankelijk van welke periode er in de systemen staat. 


Zie bovenstaande opmerking van Suzy
Als je twijfelt kan even terug bellen zeker geen kwaad

0 Likes

Verlenging play more tijdens testfase

@Billy  zeker zelf niet stop zetten, het is rond nieuwjaar ook gebeurt door iemand die ook twijfelde, hij had zelf stopgezet en kon niet meer genieten van play more terwijl anderen wel en momenteel nu nog.

hij kon het ook niet meer terug activeren omdat hij zijn gratis recht kwijt was.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verlenging play more tijdens testfase

@Billy, normaal ga je eind maart niet moeten terugbellen. Er werd me meermaals bevestigd dat bij alle TV-box testers die voor de testperiode geen Play More hadden, het pakket automatisch stopgezet wordt zodra de testfase is afgelopen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
vdmsven
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
π-DAY! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Verlenging play more tijdens testfase

@Suzy Gisteren mijn aanrekening gekregen en ik heb jammer genoeg contact moeten opnemen met Telenet.

 

Play More was gratis tot 05/04 en vanaf die datum werd het in rekening gebracht 😞

 

Ik heb er altijd vertrouwen in gehad dat Telenet Play More automatisch zou stopzetten bij het einde van de testfase maar nu begin ik mij toch vragen te stellen...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Verlenging play more tijdens testfase

@vdmsven, dat is zeker niet de bedoeling! De promotie voor Play More zou dan eigenlijk verlengd moeten worden zodat dit niet voorvalt, zolang de testperiode niet afgelopen is.

 

Ik geef dit zeker door aan de collega's die dit regelen voor alle TV-box klanten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.