Beantwoorden
koenvd
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De 3 wijzen! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Whoppa en de huur van de TV-box

Op mijn aanrekening wordt bovenop de prijs van mijn Whoppa-abbonement €9,20 aangerekend voor de huur van de tv-box. Ik heb verder geen andere toestellen. Volgens de website is de huur van een HD-digicorder inberepen in een Whoppa-abbonement. Geldt dit niet voor de tv-box?

0 Likes
4 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Whoppa en de huur van de TV-box

Op de aanrekening staat de huur niet onder het Whoppa-abonnement normaal, maar de prijs van Whoppa op uw aanrekening verschilt van deze op de Telenet-website. Onder "Whoppa" staat de prijs van 71,98 euro op de aanrekening, terwijl op de website 81,18 euro staat, ofwel een verschil van 9,20 euro, gelijk aan de prijs van de huur van de HD Digicorder of de nieuwe TV Box, die verderop aangerekend wordt.

0 Likes
steven1977
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
De vlam zit erin. O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll...

Whoppa en de huur van de TV-box

Helaas is er wel dit jaar 3,4 € bijgekomen weer....

 

De prijs begint een beetje uit de pan te swingen.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Whoppa en de huur van de TV-box

Kwaliteit moet nu éénmaal betaald worden, en dat weten ze bij Telenet maar al te goed. Ook Proximus is duurder geworden sinds 1 januari, maar die komen daarmee altijd beter weg in de media dan Telenet...

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whoppa en de huur van de TV-box

@steven1977 dit jaar zal telenet ook wel nog eens opslaan 😉 al enkele jaren na elkaar dat ze zijn opgeslagen, de mensen verdienen ook ietsje meer dus wil telenet ook klein beetje meer verdienen.

de vraag is of de klanten dit gaan blijven slikken, er zijn al veel veranderd omdat het te duur word.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.