Beantwoorden
Nancy10
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Hoe opnames via Yelo Play-app op Sharp tv bekijken?

Ik heb boven een 2e tv geinstalleerd. Yello tv herkent de tv echter niet. De smart tv is gekoppeld met mijn gsm met smart things. Surfen is geen probleel. De yelloapp ziet echter enkel de tv beneden. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Yello tv herkent de nieuwe tv niet

0 Likes
6 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Hoe opnames via Yelo Play-app op Sharp tv bekijken?

Ik denk dat Yelo TV niet direct naar de TV kan, enkel naar een digicorder. (mogelijk ook naar een digibox maar dat weet ik niet)


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe opnames via Yelo Play-app op Sharp tv bekijken?

@Nancy10 

Is het de bedoeling dat je de Yelo app kan gebruiken op je nieuwe tv of is het de bedoeling dat je twee decoders elkaar kunnen vinden in het netwerk om opnames te delen? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nancy10
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Hoe opnames via Yelo Play-app op Sharp tv bekijken?

ja de yello app wil ik gebruiken om opgenomen programma's te bekijken op deze 2e tv boven.

De enige decoder staat beneden.

De yello app staat op m'n gsm. Moet die app ook op de 2e tv geinstalleerd worden?

 

Tags (1)
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe opnames via Yelo Play-app op Sharp tv bekijken?

@Nancy10 

Dan moet je op je tv kijken of de Yelo app beschikbaar is want ook niet op elke tv is deze beschikbaar. Moest het niet beschikbaar zijn kan je een chromecast gebruiken en dan casten vanaf je gsm , als dit lukt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nancy10
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Hoe opnames via Yelo Play-app op Sharp tv bekijken?

Ik kan de yelo app niet installeren op de tv. De tv is een sharp. Om de tv te verbinden staat er miracast op geinstalleerd. Kan ik dan helemaal niet kijken naar opgenomen programma op de digibox?

Spiegelen lukte via een andere app op de gsm maar dan kijk je op een klein gsm scherm op de tv. 

0 Likes
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 217
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Hoe opnames via Yelo Play-app op Sharp tv bekijken?

de gsm draaien is 't dan ook nog klein? een laptop bekabeld aan de tv hangen en via yelotv.be ( niet met de app )  kijken / of draadloos casten vanop yelotv.be met een laptop naar de miracast ( moet wel een moderne laptop zijn hiervoor - toch voor mijn microsoft basics wireless display adapter miracast)  ipv met een gsm ? naar chromecast van google kan je ook casten met oudere laptops. ik veronderstel dat je op yelotv.be live tv kan volgen (wel met datagebruik? ) , en je opnames vanop de digicorder(s) kan bereiken ook (zonder datagebruik?) , eenmaal ingelogd  en in hetzelfde thuisnetwerk als de digicroder, kan je normaal opnames casten naar tv of beeld spiegelen op tv