Beantwoorden
FMI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

Sedert enige tijd kan ik geen live tv noch opnames via de telenet app meer kijken.
Krijg steeds volgende foutmelding:
 
"Niet beschikbaar
Deze video kan niet worden afgespeeld (-2030)"
 
Versie app: 2.3.48 Prod (20500)
 
Ik heb reeds afgemeld, en terug aangemeld, de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar kom telkens terug op zelfde resultaat.  
De gids bekijken gaat, maar noch live tv noch opnames kunnen worden afgespeeld.
 
Weet iemand hoe dit kan opgelost worden?
0 Likes
14 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@FMI 

Er is een beperkt aantal zenders die je niet kan bekijken met de telenet tv app. Zie dewelke op de zenderkaart.

0 Likes
FMI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

Dank je, maar ik kan géén enkele zender bekijken vanwege de foutmelding.

0 Likes
Ex-Netweter
 

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@FMI 

Heb je al geprobeerd de TV-box opnieuw op te starten?

- TV-box afzetten met knopje linksachter.

- Minuutje wachten.

- Terug aanzetten en wachten tot deze terug volledig is opgestart.

0 Likes
FMI
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

Helaas, maakt geen verschil. Het is de telenet tv app die het probleem geeft, niet de tv box.

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

De Telenet TV-app werkt met een DRM dat bij de start van een videostream controleert of je toestel rooted of jailbroken is. Als dat zo is, krijg je een foutmelding en kan je niet naar Telenet TV kijken. Dat is om copyright te beschermen, en op vraag van de aanbieders van films en series.

Ik weet niet of dit bij jou toestel het geval is. Welke versie heb jij? 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@FMI 

Je kan dat probleem best eens melden bij de klantendienst. In het verleden heeft zich dat nog voorgedaan en is toen door telenet zelf opgelost geraakt.

Kijk ook eens op volgende link: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Telenet-tv-app-kan-niets-meer-afspelen-v...

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hidden86
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

Ik heb een soortgelijke error maar dan -2032. Ik kan ook geen live tv bekijken en geen opnames. Ik heb ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd nope niks geholpen. Zelfs cache gewist, alle gegevens etc. Weet er iemand wat de errorcode -2032 inhoud? Ik gebruik de allerlaatste versie van de app op mijn android gsm Samsung A7, OS Android 8.0.0

 

Ik heb geen zin om naar telenet te bellen want die gaan dat sowieso niet weten en afkomen met hun standaardbull**bleep**: verwijder de app en download het opnieuw, probeer op een ander toestel etc etc aangezien die enkel van hun scriptjes aflezen 😉 Zie mijn vorige topic van hoe kuch kuch superbekwaam de klantendienst, technische dienst en TBO is 😉 NOOOOOT 😄

 

Heeft er iemand een lijst met alle errorcodes en wat die inhouden? Mss @Suzy ?

 

Als ik weet wat mijn errorcode betekent dan kan ik verder.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@Hidden86 

Je kan dat toch best doorgeven, via soc media, met alle info over je toestel. Dat lijkt mij de beste methode om een stabiele oplossing te krijgen voor dat probleem. Ook voor andere gebruikers met hetzelfde probleem.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hidden86
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@louishufk 

 

Ik denk het niet, no thx 😉 Lees maar eens mijn topic die ik heb gemaakt. Alles zal je duidelijk zijn. Ik ga nooit meer sturen naar twitter of fb laat staan de klantendienst bellen. Mijn zenuwen kunnen dat niet meer aan al hun onbekwaamheid. Ik ben wel technieker, ik heb zelfs voor telenet gewerkt als technieker. Ik ga hier beter geholpen worden dan als ik naar TN bel trust me. Hier zitten experts op dit forum. Mensen van mijn niveau.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@Hidden86 

Het verleden bepaald het gedrag in het heden. Foutieve indrukken worden daar ook in meegenomen. Ik ga dus niet akkoord dat alle Telenet medewerkers prutsers zouden zijn. Helaas zijn dat degenen die de grootste indruk geven en de echt goeden in de hoek drummen.

Je vroeg om een lijst van foutcodes. Dat kan interessant zijn, maar wat doe je dan met codes die een achterliggend probleem aanwijzen? Je moet je dan toch weer wenden tot het een of ander deel van de klantendienst.

Wel waar is dat hoe meer info je hebt het gemakkelijker wordt om tot de juiste actie over te gaan.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hidden86
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

Ik heb dan toch maar gebeld naar TN en ze wisten niet wat de code -2032 inhoud. Het staat niet in hun lijst. Hij heeft naar TBO gebeld en die wisten het dus niet. Should I say more? 🙄

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@Hidden86 

Bij Ziggo hebben ze dat blijkbaar wel eens. Het lijkt daar iets uit een reeks te zijn. Wat je met zulke info kan doen zou ik niet kunnen zeggen.

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/android-ziggo-go-kan-de-video-niet-afspelen-2030-2031-2032-20...


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

Hoi @Hidden86

 

Ik heb zelf even de lijst erbij genomen. Ik kan inderdaad niet direct een foutcode: CS2032 terugvinden. Hebben ze een dossier voor je opgesteld om dit verder na te kijken? Ik zou zeker eens contact opnemen met de klantendienst op sociale media. Zodat zij dit verder kunnen laten nakijken! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Hidden86
Experienced Weetjesweter
Berichten: 30
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

"Deze video kan niet worden afgespeeld"-error in TV-app

@DaanJordens 

 

Aaah gij werkt voor TN? Ja ze hebben een dossier opgesteld en TBO ging mij contacteren en ze hebben mij gisteren een sms gestuurd: Uw dossier is nog in behandeling. Onze excuses voor de vertraging. Wij informeren u zodra wij een oplossing voor u hebben.

0 Likes