Beantwoorden
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 128
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

vervanging zwarte digicorder bij defect

Hoe lang gaat Telenet de zwarte digicorder nog ondersteunen? En als die defect is, krijg je dan het nieuwe model (zonder harde schijf)? Want ik heb liever de oude: die werkt met een infrarood signaal en dus ook met mijn harmony afstandsbediening. Wat is trouwens het modelnummer van de nieuwe box? Dan kan ik eens bekijken welke harmony deze ondersteunt

Tags (2)
9 reacties
Ex-Netweter
 

vervanging zwarte digicorder bij defect

Arris DCX960 : dit is het merk en type dat je in je Harmony setup moet invoeren.

🙂

SofieVDH
Ex-Moderator
Berichten: 4
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen!

vervanging zwarte digicorder bij defect

Hoi Dirk, op dit moment krijg je bij het ruilen in de winkel (bij defect) hetzelfde model mee, dus de zwarte digicorder. Als je dat wilt, kan je ook de nieuwe TV-box krijgen bij het ruilen, mits een extra kost van €35.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSofie | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

vervanging zwarte digicorder bij defect

Ik ga ervan uit dat de 'oude' een optie zal blijven. Niet iedereen wil een tv-box.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

vervanging zwarte digicorder bij defect

Ik wil ook de oude digicorder terug,wanneer ik moet ruilen.nieuwe TVbox is niks voor mij.

RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

vervanging zwarte digicorder bij defect

Die zwarte decoder zal nog wel een tijdje blijven denk ik, want maandag zijn ze hier komen installeren (nieuwe klant bij Telenet, na 4 jaar weg te zijn geweest) en kreeg een gewone digicorder (toch tevreden van een gewone decoder), dus de nieuwe plaatsen ze nog niet altijd denk ik dan....


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

vervanging zwarte digicorder bij defect

@RedsFan normaal hadden ze bij jou een nieuwe TV-box moeten plaatsen. Sinds de lancering op 25/04 krijgen alle klanten die nieuw worden aangesloten voor digitale TV de TV-box. Let wel je moet de TV-box dan wel altijd gebruiken in combinatie met internet bij Telenet. Heb je geen internet van Telenet (bv. enkel digitale TV) plaatst de technicus inderdaad een digicorder of digibox.

 

Als nieuwe klant kan je ook niet meer kiezen en krijg je steeds (rekening houdend met bovenstaande) de nieuwe TV-box. 

 

Sowieso zal Telenet de digicorder en digibox nog blijven ondersteunen. Telenet heeft ook bevestigd dat ze nog altijd zullen investeren in verbeteringen van de huidige decoders.   


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade

vervanging zwarte digicorder bij defect

Hier ook een oude gekregen en week erna nieuwe uitbrengen en toch €35 moeten betalen.

 

Beetje bekocht voelen we ons toch hier!

0 Likes
RedsFan
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

vervanging zwarte digicorder bij defect

Hallo @Suzy,

Ik wist dit niet echt anders kon ik de technieker er wel op aangesproken hebben, wij hebben Wigo (25 GB) dus met alles-in. (internet , tv , vaste lijn + mobiele datapot)

Mja veel zal ik wel niet missen zeker met deze gewone decoder, als we TV kunnen zien zijn wij al vlug tevreden...


WiGo (25 GB) , 300 Mbps Down / 20 UP , Go with the Good Flow.....
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

vervanging zwarte digicorder bij defect

@RedsFan, geen probleem dat je dit niet wist. Als jij tevreden bent met je huidige decoder, is dat het belangrijkste. Zolang je maar weet dat je recht had op een nieuwe TV-box bij installatie. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes