Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

2de TV Box bestellen?

Kan je online ergens een tweede TV box bestellen voor een tweede TV of ga ik hiervoor gewoon langs in een Telenet Winkel? 

 

PS: is dit gratis of tegen betaling (aangezien nog in testfase) 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
34 reacties
Ex-Netweter
 

2de TV Box bestellen?

@m-jan20 als u 2 toestellen in huur had, zou u er 2 gekregen hebben, maar denk er aan het is nog altijd testfase, als die voorbij is zou het zeker geen probleem mogen zijn, ik vermoed dat u langs nr 015 33 44 88 moet om te vragen of u er eventueel 1 extra kan huren.

Jos

Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de TV Box bestellen?

@m-jan20, langsgaan in een Telenet winkel of online bestellen is op dit moment helaas nog niet mogelijk. Dit zal in het voorjaar 2019 (wanneer de TV-box voor iedereen beschikbaar is) wel veranderen.

Op dit moment bel je best even naar 015/33.44.88 en geef je aan dat je een extra TV-box wenst. Zij zullen dit dan toevoegen aan het systeem en er zal hier een gratis technicus voor langskomen. De afspraak kan je dan ook ineens telefonisch maken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

2de TV Box bestellen?

Vandaag gebeld ben gewoon van kastje naar muurtje gestuurd zonder resultaat mijn 2de Tv Box kunnen ze niet opsturen, ik kan er wel één in een telenet winkel in Mechelen halen.

Ik ben echt niet van plan om naar daar te rijden dus geen 2de Box.

Ik ben beginnen bellen om 13u naar het nummer 015 33 44 88 en heb dan intussen 5 mensen aan de lijn gekregen tot slot ben ik terug doorverbonden om 17u20 op het eerst nummer zonder resultaat.

Voor mij is de maat vol hoe erg kan het zijn op een 2de TV box op te sturen ?

Als mijn probleem deze week niet is opgelost dan is het amen en uit na 22 jaar klant bij Telenet !
Blijkbaar liggen ze daar ook niet van wakker !

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

2de TV Box bestellen?

Beste Suzy, hopeloos niemand aldaar kan mij een Tv Box toesturen ! nog nooit meegemaakt ???

Ik heb er echt genoeg van kon ik de klok maar terug draaien maar dat zal niet meer lukken waarschijnlijk.

 

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

2de TV Box bestellen?


@Suske@  schreef:

Beste Suzy, hopeloos niemand aldaar kan mij een Tv Box toesturen ! nog nooit meegemaakt ???

Ik heb er echt genoeg van kon ik de klok maar terug draaien maar dat zal niet meer lukken waarschijnlijk.

 


Ik heb net en, na mij een 5-tal keer in de wacht te hebben gezet, is het uiteindelijk nog niet gelukt wegens een probleem met de "plannings dienst". Hiervoor moest ik is terugbellen tijdens de kantooruren. Er moet blijkbaar opnieuw een technieker langskomen om deze box te installeren (waarom @Suzy? is gewoon coax & netwerkkabel aansluiten). Wat een gedoe...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2de TV Box bestellen?

als je niet tevreden bent en de telenet box terug wilt inbrengen en de oude situatie terug wilt kan je dit aangeven dat je dit wilt en dan moet je de telenet box in een telenet center binnenbrengen en je zal dan een digicorder meekrijgen zodat je terug uw oude opstelling kan gebruiken.

als dit een optie is voor jullie.

gewoon eens bellen met dat speciaal 015 nummer voor de telenet box klanten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de TV Box bestellen?

@Suske @m-jan20, zoals ik eerder reeds aangaf is het in deze fase niet mogelijk om een 2de (of extra) TV-box toegestuurd te krijgen of zelf te gaan afhalen. Hij moet, opnieuw in deze fase, geïnstalleerd worden door een technicus. Zodra de TV-box beschikbaar wordt voor alle klanten, zal dit proces sowieso normaliseren. 

 

@Suske @m-jan20 eventueel kunnen jullie via social media contact opnemen met Telenet. Maar normaal moeten ze je telefonisch verder helpen. Meestal plaatst men je even in wacht en belt men met de back office, de back office registreert dan een extra TV-box op je account. Erna maakt de persoon aan de lijn een afspraak met je, toch als er geen administratieve problemen zijn met de planning.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

2de TV Box bestellen?

Moet ik het dan via Radio 2 (de inspecteur) in de media gooien dan hoor het iedereen en zij nemen dan wel contact met Telenet mij geen probleem hoor ! Al deze commotie voor een 2de TV Box waar we eigenlijk recht op hebben, want we betalen ervoor !

0 Likes
Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

2de TV Box bestellen?

Gisteren nog een andere tel nummer gekregen van een Telenet winkel, volgens deze mensen zouden ze de Box opsturen tel 015/33.42.02 maar helaas zij gaven me weer het beruchte nr 015/33.44.88  en daar stond ik weer van af 🙂 🙂

0 Likes
Ex-Netweter
 

2de TV Box bestellen?

@Suske wees nu redelijk, het is bij de bestelling verkeerd gelopen omdat u maar 1 box heeft gevraagd, lees hieronder uw tekst, het zal wel in orde komen met enig geduld.

uw tekst uit een andere topic die eigenlijk over het zelfde gaat

Dat is inderdaad waar, en ik had het niet gelezen omdat mijn zoon ook de TV Box had aangevraagd dacht ik niet aan de gevolgen en heb dan ook de TV Box laten komen.

Ik vind wel dat iets nog niet volledig in orde is zomaar op de markt kan komen.

Ik snap nu wel dat het over de app gaat van yeloplay maar mijn probleem is dat mijn 2de digicorder ook niet werkt en waar staat dat vermeld ?? nogmaals gewoon inloggen op de computer zonder app maar op de site van yeloplay gaat ook niet meer ?

Vragen stellen hierover bij Telenet zelf heeft geen zin die laten de onderliggende dienst bellen volgende week. jammer

 
 
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de TV Box bestellen?

@Suske, we proberen je alleen maar van de juiste informatie te voorzien. Vergeet niet dat de nieuwe TV-box zich momenteel nog in een testfase bevindt. Dat is ook de reden dat er bepaalde processen anders verlopen dan normaal en dat je bijvoorbeeld enkel bij 015/33.44.88 terecht kan met vragen en support. De technicus die langskomt om de extra TV-box te installeren, komt trouwens ook volledig gratis langs, omdat er in deze fase geen andere mogelijkheid is. 

 

Klanten zijn daarnaast ook volledig vrij om  bijvoorbeeld terug te veranderen naar een oude digicorder indien gewenst. De uitrol naar iedereen (na deze testfase) staat gepland in het voorjaar van 2019.  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

2de TV Box bestellen?


@Suzy@  schreef:

@Suske @m-jan20, zoals ik eerder reeds aangaf is het in deze fase niet mogelijk om een 2de (of extra) TV-box toegestuurd te krijgen of zelf te gaan afhalen. Hij moet, opnieuw in deze fase, geïnstalleerd worden door een technicus. Zodra de TV-box beschikbaar wordt voor alle klanten, zal dit proces sowieso normaliseren. 

 

@Suske @m-jan20 eventueel kunnen jullie via social media contact opnemen met Telenet. Maar normaal moeten ze je telefonisch verder helpen. Meestal plaatst men je even in wacht en belt men met de back office, de back office registreert dan een extra TV-box op je account. Erna maakt de persoon aan de lijn een afspraak met je, toch als er geen administratieve problemen zijn met de planning.


In dat geval zal ik even wachten op de officiële uitrol, is toch niet zo dringend (gaat om extra tv).


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

2de TV Box bestellen?


@m-jan20@  schreef:

@Suzy@  schreef:

@Suske @m-jan20, zoals ik eerder reeds aangaf is het in deze fase niet mogelijk om een 2de (of extra) TV-box toegestuurd te krijgen of zelf te gaan afhalen. Hij moet, opnieuw in deze fase, geïnstalleerd worden door een technicus. Zodra de TV-box beschikbaar wordt voor alle klanten, zal dit proces sowieso normaliseren. 

 

@Suske @m-jan20 eventueel kunnen jullie via social media contact opnemen met Telenet. Maar normaal moeten ze je telefonisch verder helpen. Meestal plaatst men je even in wacht en belt men met de back office, de back office registreert dan een extra TV-box op je account. Erna maakt de persoon aan de lijn een afspraak met je, toch als er geen administratieve problemen zijn met de planning.


In dat geval zal ik even wachten op de officiële uitrol, is toch niet zo dringend (gaat om extra tv).


@Suske Het is en blijft een TEST ... anders had je je er maar niet moeten voor inschrijven. De Inspecteur aanhalen is gewoon belachelijk, de TV box is nog niet eens officieel voor het grote publiek.

Suske
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

2de TV Box bestellen?

Voor mij is die extra tv wel belangrijk omdat deze op een andere kamer staat voor invalide sorry ik meld dit liever niet maar wel belangrijk voor mij !!

0 Likes