Beantwoorden
Stefke2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Film verder kijken op 2 de tv box

Hallo, was gisteravond naar film aan het kijken op nieuwe tv box beneden. Ik wilde boven verder kijken naar de film maar vond hem niet terug in verder kijken of kijklijst . Dan maar via tv gids vanaf begin gekeken en doorspoelen tot waar ik was gebleven op andere tv box. Is het mogelijk om verder te kijken op uw 2de tv box of doe ik iets verkeerd? Alvast bedankt voor je reacties.

4 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Film verder kijken op 2 de tv box

Normaal vind je deze terug bij "mijn tv" -> "verder kijken". Is wel noodzakelijk dat je eerst programma dat je aan het kijken was stop zet, en vervolgens pas TV-box uitschakelt. Niet gewoon TV-Box uitschakelen tijdens het kijken dus. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Stefke2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Film verder kijken op 2 de tv box

Het was geen film uit de tv theek, gewoon een film die uitgezonden is op tv, ik dacht als je stopte met kijken dat je kon verder kijken waar je gebleven was, ook op een andere tv box, of moet ik hem eerst op een andere zender zetten en dan de tv box uitschakelen?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Film verder kijken op 2 de tv box


@Stefke2  schreef:

Het was geen film uit de tv theek, gewoon een film die uitgezonden is op tv, ik dacht als je stopte met kijken dat je kon verder kijken waar je gebleven was, ook op een andere tv box, of moet ik hem eerst op een andere zender zetten en dan de tv box uitschakelen?


Als je Live naar de film keek, zal je niet verder kunnen kijken op een andere box.
Bij terugkijk-TV moet dit wel lukken

 

Stefke2
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Film verder kijken op 2 de tv box

Okè, bedankt, ik zie dat een ander programma dat ik bekeken heb via terugkijk-tv wel in mijn -tv staat.