De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
A born reader! Tien op tien! On a roll... Nice talking to you!

Da k suzyzal i derdaad zo zijn wij zijn wiggo

0 Likes
Experienced Beetjesweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Bedankt is OK nu.

G

Frank

0 Likes
Experienced Weetjesweter
Nice talking to you! Nog geen reader's digest? :-) Dat loopt vlotjes. It's your third party!

Hoe kan ik me afmelden van deze topic zodat ik er geen e-mails van krijg? Ik was eerst geselecteerd voor het testen maar de leveringsperiode was in mijn verlof (16 juli tot 3 aug) dus ik kon niet meer mee doen (of toch wel??)

Community Manager
PhD in problem solving! Hoort wie klopt daar? Topic held(in)! Vraagbaakkampioen!

@Cowboy_Henk, jij was inderdaad geselecteerd. Ik wil je nog wel eens laten opbellen om te kijken of er nog een afspraak geregeld kan worden. Al ben ik niet zeker of er voor jouw regio nog een installatie dag gepland is. Daar heb ik geen zicht op. Stuur je me via DM anders je gsm nummer nog eens door? Dan kan ik ineens de juiste gegevens aan de collega's bezorgen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

“It matters not what someone is born, but what they grow to be."

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Leesbeest! Je eerste full page! Handje vol!

Hey Collega's,

Sinds deze morgen mag ik de nieuwe box testen, maar ik zie (bijlage) nog niets staan bij de favorieten?

Enig idee hoe ik erop geraak?

bedankt!

Grtstest.JPG

Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Leesbeest! Je eerste full page! Handje vol!

Hebben jullie ergens een lijst staan met Tips & Tricks?

Nieuwigheden...?

bedankt

Highlighted
Community Manager
PhD in problem solving! Hoort wie klopt daar? Topic held(in)! Vraagbaakkampioen!

@joeri1, je hebt ondertussen rechten om toegang te hebben tot die sectie. ;-) Daarin vind je ook links naar een afgeschermde FAQ. Dus alle info kan je daar vinden en alle feedback/vragen over de TV-box mag je vanaf nu daar stellen. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Allee joeri xordt je toch beloond. Succes hee. 

0 Likes
Experienced Beetjesweter
Leesbeest! Alles op zijn plek! Leesclubje starten? Netjes!

Ik heb de nieuwe box hier staan thuis maar ik zie nergens het afgesloten deel voor testers.

mvg

Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! On a roll...

@RoughTeam Tag even @Suzy, zij fixt dat wel even. 😉

Suces rough

Community Manager

@RoughTeam, je rechten voor het afgesloten testdeel zijn in orde nu. Veel testplezier! ;-)

Freshman Beetjesweter
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hallo,

vorige week vrijdag kwamen ze normaal gezien de nieuwe box installeren, maar ik was niet thuis. Mijn vader wel maar die was maar half op de hoogte en heeft hierdoor de box niet laten installeren aangezien hij zijn huidige digicorders niet wou meegeven. Ondertussen is dit opgelost en is hij hier wel klaar voor, zou het nog mogelijk zijn om hier nog een afspraak voor te regelen? 

Rutger

0 Likes
Hoort wie klopt daar? YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! On a roll...

Is al opgelost. Smiley Vrolijk

Al 25 duimen! On a roll... YEAH! CAPSLOCK DAY! Nice talking to you!

Hallo  , er had iemand gebeld dat hij vandaag (rond de middag)  eventueel kon komen, maar er kwam geen bevestigingsmail en er is niemand gekomen.
Hij sprak telefonisch over volgende week eventueel... . Mag ik dus aannemen dat we deze week nog gecontacteerd worden ?
Fr 50

0 Likes