39897
netweters
|
16883
gesprekken
|
18225
vragen
|
Heb gisteren de slimme pakjesbox geinstalleerd. Dit ging vrij eenvoudig. Vond wel dat de doorvoer dikte voor de usb kabel ( door aan de een kant een usb-a stekker en aan de andere kant een dunnere usb-c maar weer een dikkere condensator ) nog al fors was. Als er nu een kant alle dunne en de andere kant alle dikkere onderdelen van de usb kabel zou bevatten, dan hoeft het gat in de muur niet zo groot te zijn. Overigens vindt ik de bijgeleverde sticker niet zo opvallend. Daar is zeker ruimte voor verbetering. Door bijvoorbeeld een opvallender pijltje richting de pakjesbox te wijzen ? Maar dit zijn misschien details. Alles lijkt naar behoren te werken. Moet nog wachten op het allereerste ontvangst.Verankerd aan de muur
Nogal onopvallende sticker meldt de aanwezigheid van de slimme pakjesbox
Benieuwd of de gemiddelde pakjes bezorger deze box gaat zien !
Van dichtbij is dit wel iets duidelijker
Helaas geen andere plaats voor het huis
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Beter zichtbare stickers ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
tip had je box niet richting deur gezet de zijkant valt niet goed op
nu valt de bovenkant op met de tekst
de knop valt minder op
bang dat pakje er gewoon op gelegd word
is de afstand ook niet te ver
vroeger ook geprobeerd met box (niet deze)
pakje lag op venstertablet altijd 2 meter stond de box
of in postpunt
Een van mijn eerste opmerkingen was dat ik mij afvraag waarom ze geen POE aansluiting hebben voorzien. Dit lost de problemen op met de WiFi( want je moet redelijk dichtbij een AP kunnen aansluiten), want je hebt direct internet en je stroomvoorziening is meteen ook geregeld want nu moet je een stopcontact dichtbij hebben. En bij de meesten staat hun modem toch vrij dicht aan de voorkant van het huis, meestal in de garage en is het makkelijker om daar een POE switch te installeren. En voor een UTP kabel moet je geen groot gat boren.
Hier een iets completere beeld van de situatieBovenaanzicht
Vooraanzicht
Zijaanzicht
Zijaanzicht ingezoomd
Heb helaas zoals je kunt zien op de foto's niet veel andere keuze, om de pakjesbox ergens anders te bevestigen. Overigens zetten de pakjesdiensten tot op heden altijd pakketten achter de heg, dus er werd altijd al langs de heg en de boom gegaan tot op heden.
Maar vindt de stickers echt niet opvallend genoeg op de box en op de deur. Zacht mint is qua kleur echt niet opvallend.
het boompje zal weg moeten en box zal naast deur moeten de koerier gaat dat niet gebruiken
bij mij thuis was zelfde situatie
de koerier staat voor de deur belt aan en staat op zijn scanner te klikken ziet box niet
zag het elke keer op beeld
als ik thuis was vroeg ik aan chauffeur spraak niet goed Nederlands (hij vroeg wat er op geschreven stond ) Engels zal beter zijn
heeft niet veel tijd en collega's ook niet om mee bezig te zijn met box of andere zakken
ander bedrijf zegde dat ze dit niet doen enkel bij bedrijven heeft met aansprakelijkheid
te maken zegde de koerier als klant kan je niets zeggen de chauffeur trekt foto van box
en kan elke keer opnieuw gebruiken nu zeker ook was er geen levering gebeurd
regelmatig vindt ik pakje van post n in de brievenbus geduwd staat ook op de website afgeleverd in de brievenbus
Vandaag zijn er 3 pak bezorgers langs geweest, Bpost, PostNL en GLS hebben alle 3 netjes in de pakjesbox geleverd. Dat is echt een meevaller 😀
dan zal je op goede locatie wonen top dat het werkt
Dat is leuk in een stadse omgeving, maar op de boerenbuiten zou als waar ik woon, moet ik de eerste fietskoerier nog tegen komen !
@igerd schreef:
Vandaag zijn er 3 pak bezorgers langs geweest, Bpost, PostNL en GLS hebben alle 3 netjes in de pakjesbox geleverd. Dat is echt een meevaller 😀
Dat is alvast een heel goed begin, @igerd! Heel tof dat je zo gedetailleerd je ervaringen hebt gedeeld en foto's ervan hebt bijgevoegd. Het is inderdaad niet altijd even simpel een goede locatie voor de box te kiezen, maar als ze voorheen ook al achter de haag gingen, zullen ze dit vermoedelijk ook wel blijven doen. 😉
@MatthiasCaen gaat zeker blij zijn met je feedback over de stickers.
En @luc55 zijn bemerking over de stickers in het Engels is ook niet slecht! Kan beamen dat in mijn omgeving (Sint-Katelijne-Waver) niet alle koeriers het Nederlands altijd even goed onder de knie hebben.
Hello @igerd ,
bedankt voor je feedback rond de stickers. Deze nemen we zeker mee.
Bij het evt. redesign van de stickers, graag opvallende kleur keuze en bekijk bij het ontwerp ook eens op 3 meter afstand of dat ook nog opvalt !
Hoe kom je aan die stickers? Mijne zopas geleverd maar niets van stickers te vinden! 😥
Heeft iemand een idee hoe ik dit iets hoger kan zetten (zonder op te hangen)? Ik zou er graag iets van "sokkeltje" voor voorzien zodat het ergonomisch toch iets beter is voor de bezorger.