39897
netweters
|
16883
gesprekken
|
18225
vragen
|
Wat kan er gedaan worden met een defecte pakjesbox?
De box is een half jaar oud, maar tijdens opladen is hij plots offline gegaan (40% batterij), en doet helemaal niet meer, ook niet bij het indrukken van de knop op de box. Box steekt nog steeds in de lader, dus batterij-probleem kan volgens mij uitgesloten worden.
@GNA Dit zal te maken hebben met je 5V USB EU power adapter. Als deze defect is laad je batterij niet meer op.
Je kan altijd eens naar de helpdesk van Telenet bellen om te vragen wat je hieraan moet doen. Hier zit standaard 2 jaar garantie op dus kan je dit navragen wat de volgende stappen zijn. Als je dat niet wil kan je gewoon uw eigen 5V USB adapter aankopen en gebruiken :-). De kans is groot dat het dan wel zal werken.
Check "Hoe ruil ik mijn defecte Pakjesbox om?" op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-de-slimme-pakjesbox/
Hoi,
ik zie hier net toevallig je berichtje passeren, en ik heb meegewerkt aan dit project.
Kan je contact opnemen met de leverancier (iParcelBox Customer Support <support@iparcelbox.com>) daar zullen ze je verder helpen, of via de chat op de website.
Dat is de snelste methode, ze reageren ook direct!
Zij kunnen remote kijken wat er mis is gegaan, en eventueel vanop afstand de box terug heropstarten.
Indien dit niet lukt dan zullen zij een technieker uitsturen om de box te komen herstellen (in garantie)
Groeten,
Steven.
Ok, feit is dus dat Telenet geen ondersteuning geeft voor toestellen die ze verkopen, en ook geen verantwoordelijkheid neemt. Op de website verwijst men inderdaad naar de chat, op de chat zeggen ze 'Wij kunnen je geen ondersteuning bij de Pakjesbox geven. Je kijkt best op de website: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/alles-over-de-slimme-pakjesbox/ of stelt je vraag op De Netweters.'. Hier zeggen ze om dan maar contact op te nemen met de leverancier... Bij de leverancier hebben ze al 3 keer een harde reset laten uitvoeren zonder resultaat, box gaat telkens na een dag terug offline.
Garantie ... daar doen ze bij Telenet duidelijk niet aan mee ... Zal ik heb maar zelf van de muur halen en op tafel gooien in één van de Telenet-shops? Maar daar zullen ze ook van niet weten waarschijnlijk.
Voor problemen met de pakjesbox kan je Telenet via Messenger contacteren.
Welke informatie hebben we nodig?