Beantwoorden
wendyke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen uitgaande mails Telenet op Gmail-app Samsung S21

Sedert het ingebruik nemen van mijn nieuwe gsm lukt het niet meer om mails te verzenden via de g-mail app die ik gebruik om mijn telenet-mails te lezen.  

Ik gebruikte dezelfde instellingen voor uitgaande mails als in mijn oude samsung: smtp.telenet.be server, poort 587, en beveiliginstype: STARTTLS. 

Wat zie ik over het hoofd?   Mail ontvangen lukt wel.  Mails verzenden online via webmail lukt ook. 

 

Graag hulp.  Niet te technisch uitgelegd aub.

groeten

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: uitgaande mails telenet samsung s21 versturen niet.

0 Likes
2 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Geen uitgaande mails Telenet op Gmail-app Samsung S21

@wendyke 

Juist eens getest om mijn telenet mail te gebruiken via gmail (normaal gebruik ik outlook) en werkt allemaal.

Probeer eens je mail te wissen in gmail app, daarna account toevoegen nemen, dan overige kiezen. Bij invullen van juiste email en passwoord vult gmail app alle instellingen correct in (heb ik gecheckt)

Bij uitgaande mail wel zien dat bolletje inloggen vereisen aanstaat bij uitgaande mail instellingen (normaal zet gmail dit ook zelf aan)

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
wendyke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Geen uitgaande mails Telenet op Gmail-app Samsung S21

Probleem opgelost door dit toe te passen. Merci voor je advies. Dat ik daar nu niet zelf eerder op kwam...  groeten wendy