Beantwoorden
Petrolleken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Opzeg abonnement en mailadres terug activeren

Beste,

 

Op  01/05/2018 ging ik samenwonen met mijn vriendin en zette ik mijn Telenet-internetabonnement stop aangezien zij ook een TN- klant is. Tot 10/11/2019 kan ik nog steeds inloggen op mijn e-mailaccount (18 maanden na stopzetten). Echter, door omstandigheden ga ik opnieuw alleen wonen en wil terug een Telenet- internetabonnement. 

Mijn vraag is nu of ik mijn oud e-mailadres aan mijn nieuw abonnement kan koppelen EN of mijn oud e-mailadres na 10/11/2019 nog steeds actief zal zijn in het nieuwe abonnement?

 

Ben benieuwd naar de reacties!

 

Jan

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opzeg abonnement en mailadres terug activeren

Voor zover ik begrijp loopt je mail-adres op het oude account nog tot de 18 maanden ten einde zijn. Dan vrees ik dat je niet veel kunt doen. Op dat account kan je niet meer inloggen en kan je dat mail-adres dus ook niet verwijderen en vrijgeven en daar stopt het dan mee.

Als je een bestaand mailadres wil overzetten naar een ander klantennummer/account dan moet dit nog effectief lopen en niet zijn stopgezet. Dus je moet dit doen voor het abonnement is stopgezet.

Opgepast, een mailadres overzetten zorgt er niet voor dat je mails uit het verleden nog bereikbaar/zichtbaar zijn, daarvoor moet je eerst andere maatregelen treffen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Installateur-O
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Jij bent af! Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

Opzeg abonnement en mailadres terug activeren

Je e-mail adres dat je gebruikt, staat normaal nog achterliggend gekoppeld aan een klanten nummer. Als je opnieuw diensten aanvraagt op dit klanten nummer, zal dit e-mail adres volgens mij niet ge-deactiveerd worden.

 

Heb deze situatie al meegemaakt bij klanten ( ik ben zelf install technieker bij telenet).

Als ik een installatie moest plaatsen bij een "winback klant" (een klant die zijn diensten had opgezegd, en weer terug komt). Kreeg ik gewoon het e-mail adres dat klant vroeger had.

 

Indien dit niet het geval zou zijn, kan je bij de klantendienst terecht voor het overzetten van dit e-mail adres.

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Opzeg abonnement en mailadres terug activeren

Als je contact opneemt met Telenet  en hen voorziet van genoeg gegevens, dan vermoed ik dat je dat e-mailadres gewoon terug in gebruik kan nemen. En als het niet lukt bij de eerste, dan gewoon bij de volgende. Ik meen dat ik een soortgelijke situatie al eens ben tegengekomen op dit forum, vandaar...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opzeg abonnement en mailadres terug activeren

Een win back is meestal binnen de 6 maanden, later lukt meestal niet meer,  en uiteraard zou de klantendienst aan die gegevens moeten kunnen maar zij mogen die (persoonlijke instellingen)  niet wijzigen. Als helpdesk medewerker mag je de klant uitleggen hoe ze het kunnen/mogen doen  maar ze mogen het zelf niet uitvoeren. Dit om mogelijke claims op mailverlies en dergelijke te voorkomen.

Maar je kan maar proberen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes