Beantwoorden
SebAVFC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Redirected mail komt standaard in spam?

Aan mijn Telenet-mail heb ik een info@website.be gekoppeld. Sinds een week krijg ik deze echter standaard in mijn spamfilter, voorheen kwamen deze allemaal netjes in mijn inbox terecht.

 

Zelfs een e-mail van mijn persoonlijk Telenetadres naar mijn info@.. adres belandt automatisch in de spam. Wat kan hieraan gedaan worden?

0 Likes
3 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Redirected mail komt standaard in spam?

Ik weet niet of het zal lukken, want ik kan uw situatie niet simuleren.

Maak een nieuwe regel aan in de webmail van Telenet via Instellingen, E mail regels waarbij je aangeeft als Van bevat  jouw info@website.be  met als handeling In Inbox bewaren

 

 

0 Likes
SebAVFC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Redirected mail komt standaard in spam?

De regel lukt me enkel als ik spam laat toekomen in de inbox met de [spam] vermelding. Dan kan ik deze laten toekomen in mijn submap van mijn website. Bij de andere instelling gaat hij sowieso de spammap in.

 

Het rare is vooral dat deze tot een paar weken geleden perfect toekwam in mijn mailbox zonder spam te zijn.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Redirected mail komt standaard in spam?

Dit helpt je natuurlijk niet veel vooruit, maar info@, help@ en contact@ zijn enkele van de minder goede keuzes die je kan maken. Ik zou gewoon kiezen voor een andere alias.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes